Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nej zvíře

Výběr: sleeping_beauty
17. 07. 2000
9
0
2301
Autor
Carme

Sklapní.......nemám čas

Vy znáte duši trav a víte,jak se v rose zlomí, a tíhu země, když ji slunce unavenou k sobě pozvedne a pak k ní ústa zlomí, a hořký závoj kouřů z natí, naději otavy, že se jí míza vrátí, podobu větru na obilí, hru vody, když se jí ryby u dna skryly, i smutky rybníků, let ptáků na obzoru, tajemství krajiny, mozolů, a vzdorů, a hlavně duši koní! Zpod kopyt jiskry jdou a v každé čáře zvoní. Dnes už je můžete malovat po paměti, když táhnou v poli pluh, když s bryčkou ke vsi letí. Kdo umí naslouchat, z obrazů slyší ržání i tlukot kopyt ve stáji po klekání a vidí zřelelně, jak se jim chvěje chřípí, když voní sena anebo kvetou lípy. Dva hebké pysky dotknou se našich dlaní a pak se člověk o moudré oči zraní ......
TIP

815_0
15. 09. 2003
Dát tip
Nááádhernýýý ! :-) Upřímnej TIP + klub ! :-)

šalamounek
11. 04. 2001
Dát tip
byla to blbost dávat to do blbůstek, zvedl jsi pořádně laťku :)

Wolfling
27. 07. 2000
Dát tip
Proč jsi to klasifikova jako blbůstku? Tenhl názor sdílím a sám jsem na tohle téma dost napsal (i když to většinou vidím méně optimisticky). Podle mě je to na 'lyrické veršované' dobré až dost.

Anonym
21. 07. 2000
Dát tip
Jéžiškotky, vona určitě nechtěla napsat 2x "zlomí" prostě tam mělo bejt stopro "skloní". Zřejmě zkoušela Písmáckej bystroduch. TIP jak kůň.:)))...sic mám čas, ale klapnu a jdu dál.

Tynic
19. 07. 2000
Dát tip
Nóó...vidím že jsi poetická duše každým coulem...;o)

Vio
19. 07. 2000
Dát tip
to je... úžasné WOW opravdu jediná výtka jako Tma - 2x zlomí nelze jasný TIPík

Stevenson
18. 07. 2000
Dát tip
jsem zapomnel..

Anonym
18. 07. 2000
Dát tip
Neser mě

Anonym
18. 07. 2000
Dát tip
Ségra ,jestli si tohle fakt psala ty tak seš fakt dobrá,fandím ti.Lenka Ps:Neser mě

Anonym
18. 07. 2000
Dát tip
Ségra ,jestli si tohle fakt psala ty tak seš fakt dobrá,fandím ti.Lenka Ps:Neser mě

Stevenson
18. 07. 2000
Dát tip
nekdo se nam vratil?)))mimo toho 2x zlomi,, dokonale..a nevim co mate s tema mouchama.. a nema byt misto Ostravy ten pobyt nekde na prerii.. ze by soudsed..)) TIP.. i za lasku ke konim..

Siminka
17. 07. 2000
Dát tip
Koně jsou krásný zvířata, to je pravda. Já miluju kočky. Asi o nich budu muset taky něco napsat, aby mě pak neposnídali. :o)

Anonym
17. 07. 2000
Dát tip
Hele Siminko já taky miluju mouchy,ale je malá pravděpodobnost,že mě posnídají.

tma
17. 07. 2000
Dát tip
Carme ! To je strašně moc dobrý !!! Akorát v první sloce nemůže být 2x zlomí... "Dnes už je můžete malovat po paměti, když táhnou v poli pluh, když s bryčkou ke vsi letí. " - je naopak vrchol elegance !!!

Doggy_Bag
17. 07. 2000
Dát tip
Do dlouho otevřené pusy mi vlétla moucha. Ne, neposnídal jsem ji.Pusu jsem měl stále dokořán a tak ona sebevražedkyně znuděně odlétla... Sakra, co ta krása dělá v Blbůstkách... Poslední sloka srazila tragtorystu do brázdy!

Doggy_Bag
17. 07. 2000
Dát tip
Pozdě jsem si všimnul že jsem to níže napsané mohl napsat výše!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru