Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo jsme...

13. 11. 2003
1
0
1125
Autor
AnitkaKM

smím-li

V zdrcené noci temné pro svoji ulpělost na lidské mysli...

Kdo jsme? Otázka pokládána na bedra neprozření a zasouváná pod tisíce otázek...Kde jsou odpovědi?

Skláním se nad mlhou nemohoucnosti, nad šerem obelhání, nad vlastní bezmocností vědět, postřehnout.

Světě...mohutná postřehnutelnosti, kým jsi, kým jsem já? A postavy plynoucí kolem. Smysl? O všem víme a přece jsme slepci hluší vlastním strachem...


ondrech
18. 06. 2004
Dát tip
Je to úvaha? Ani omylem...:-) přeji hezký den..

johanne
19. 01. 2004
Dát tip
možná víc to rozvést... nastíněná otázka a nic moc z toho :o

Jako úvaha nepoužitelné. Příliš poetistické.

AnitkaKM
19. 11. 2003
Dát tip
Dr_Mephisto Pozdě jsem si uvědomila, že toto jsou jen slovo, už to bylo zde....Máš pravdu - nic neříkající pohled. Děkuji

Bizkitfreak
19. 11. 2003
Dát tip
Mno, já nevím jak vy, ale jsem exot.

Dr_Mephisto
18. 11. 2003
Dát tip
Anitko, je to zajímavý, ale téměř nic neříkající pohled. Nevím, zda je dobré hledat svou podstatu, protože naše podstata nás často dokáže zklamat ... Ale hledej - kdo hledá najde ... ovšem co, to je věc druhá .....

AnitkaKM
15. 11. 2003
Dát tip
Tobě se to opravdu líbí? Děkuji

AnitkaKM
14. 11. 2003
Dát tip
:-) Toho si nevšímejte, v noci je mozek oblažen jen těmi pustými slovy

Vinki
13. 11. 2003
Dát tip
Jako basen by to bylo vazne fajn, ale jako uvaha... kdyby tam byly nejake filosofictejsi myslenky...

Kandelabr
13. 11. 2003
Dát tip
je to takové plné efektu, řekl bych, ale poněkud mělké...mlžíš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru