Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za Újezdem

17. 07. 2000
2
0
786
Autor
Motl

Cestující v tramvaji mají úsměv na líci, když známou znělku zahrají v Hellichově ulici. Jemná ruka umělcova v duši kreslí ideál krásnější než všechna slova, a tak je nechám opodál. Kde bys hledal v zemi české krásku ve snu zjevenou? Na matfyzu dívky hezké nedostaly zelenou. Přesto v místě nejtemnějším, v Pumpě plné alkoholu, zmámen víc než pivem zdejším byl jsem tou, jež sedla k stolu. Stačil pohled jejích očí k revoluci v srdci mém, zpátky jiskra nepřeskočí, skončí v pivě nahořklém. Přesto Ti chci, Lenčo milá dneska všeho štěstí popřát, abys stále úsměv měla, a lásku, která umí ohřát.
Tadeáška
15. 10. 2000
Dát tip
Já teda myslím že drobet kulhá, ale koneckonců kdo ne. A pak fakt mě oslo-víla. Skoro je zajímavější přečíst něčí nej než ty jeho dílka, člověk se dostane na zajímavý věci, tak poděkuj Skorpíkovi

Miroslawek
19. 07. 2000
Dát tip
No, vskutku orikinélní tílko ;o)))

Tynic
18. 07. 2000
Dát tip
Toš...dobře se to čte ! Je to originál...

Motl
18. 07. 2000
Dát tip
Díky Ondro za milá slova i za radu ohledně slušných mravů Písmáka. Sprdlo mě několik lidí, fakt jsem to nečekal, ale už je pozdě. Doufám, že Ty si postupně dílka přečteš nehledě na to, jestli jsou napsána s jedním datem, nebo s deseti daty. ;-)

Skorpil
17. 07. 2000
Dát tip
pěkné, Motle, pěkné :-)

Motl
17. 07. 2000
Dát tip
No díky, Skorpile, díky. :-) Možná bych byl ale stejně raději, kdybych tuhle básničku býval nemusel znárodňovat a zůstala mně moje životní láska Lenka Hellichová, která se už stihla vdát. ;-(

Skorpil
17. 07. 2000
Dát tip
Nezoufej, člověče. Život přeci nekončí. Jen to všechno pouštěj ven - vono se uleví. Ja jsem se zase během doby, co píšu verše, stihl rozvést - pohleď, jsme na stejné lodi a věř, že poplujem dál... . Ostatně nic jiného nám ani nezbývá, hlavu vzhůru chlape :-)

Motl
17. 07. 2000
Dát tip
Já mám hlavu vzhůru, neboj haha. Jak ses dostal zrovna na tuhle básničku?

Skorpil
17. 07. 2000
Dát tip
Člověče, jen jsem tak vystřelil a zrovna se povedlo. Všimnul jsem si, že jsi sem toho dneska dal více a tak jsem zkusil hned tu první :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru