Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volný pád do nebe

17. 07. 2000
1
0
684
Autor
Motl

K životnímu rozhodnutí Thrillera z BBS...

Roční příděl radosti Páni v nebi dělili. Mnohým dali předosti, Thrillera však šidili. Lásku dívek zasloužil si, však síla ta si nevybírá hochy jemné, s kapkou rosy a to jim štěstí z žití sžírá. Výška mostu nuselského zdála se mu dosti velká k umístění plánů jeho a louže dole byla mělká... Auto zleva, metro zprava na Thrillera nehledí. Do motor? teče šťáva, kam jde skočit, nevědí. Odráží se. Křoví šumí, daleko je poledne. Newton, Einstein spočíst umí, jak to všechno dopadne... Volný pád pln svobody, poslední dar osudu. Už žádné sladké jahody neochutná ze sudu. Svět je ale krásný přesto, což čert mu zakrýt pomohl. Vprostřed letu pochopil to, když změnit směr již nemohl...
Kombajn
01. 08. 2000
Dát tip
Motl: tak to je DRSNEJ vtip... nemyslis vazne, ze ti nekdo kdo skocil zavolal mobilem, ze ne ???

Motl
24. 07. 2000
Dát tip
Volal mně mobilem, pořád křičel Zatím je to dobrý, v polovině říkal, že chce zpátky.

Kombajn
23. 07. 2000
Dát tip
A jak vis, ze si to uprostred padu rozmyslel ???

Kombajn
18. 07. 2000
Dát tip
:-))) příliš optimistický konec. ve skutečnosti svět krásný není.

Motl
18. 07. 2000
Dát tip
Kombajne, doufám, že jsi ještě z toho Nuselského mostu také neskočil. :-) Chápej, to je výchovná báseň, která usiluje o záchranu životů básníků.

Kombajn
18. 07. 2000
Dát tip
A proč ??? K čemu ???

Motl
18. 07. 2000
Dát tip
Jen tak pro legraci :-), já doufám, že je to jen kec, ale v případě Thrillera to bohužel byla realita. Byl to tak hodný kluk. Doufám, že se také nezblázníš z toho, že jsi zrovna narazil na nešťastné číslo 10000 haha.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru