Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oprava chrámu

17. 07. 2000
1
0
485
Autor
Motl

Báseň na zadaná slova zmije, žvýkačka, omítka a kokot...

Budova se naklání a lidé se svých knězů ptají, zda plní stále poslání, které jenom mrtví znají. Pozveme sem inženýra, ten prošel školy technické. On snad ví, zda jedna díra zboří dílo biblické. Inženýr jim odpovídá, ústa svá však neuhlídá. Děr tu máte na tisíce, však s moderními vynálezy ucpeme jich ba i více, než je květů v naší zemi. Zmiji, jež se po zdi plazí a na lidi bahno hází zauzlujem na smyčku jako v botě tkaničku. Narovná se omítka jako podle pravítka. Stěny natřou plainTeXem a smyjeme rez pod plechem... Lamport mu však namítne, že jen LaTeX omítne zeď, kde i Knuth klopýtne a plainTeX tímto zamítne. Básník jim též poradí a heslo při tom vyzradí: "Přilep ještě žvýkačku a zdi už budou na ...dračku. Inženýr pak zakřičel, až vítr z úst mu zafičel: "Básníku, ty kojote, vymydlený kokote, víš ty, co je statika? Proč opravuješ praktika?" Jeden muž je zastavil a návrh svůj též představil. Dvě patra my upevníme, když k nim pevné patro třetí v příštích letech přistavíme a pozvem do něj haldu dětí. Na počátku superstring, jelikož to nebyl flink, z lásky stvořil celý svět a stal se císařem všech věd.
Cid
17. 07. 2000
Dát tip
Je to vcelku milá hračička.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru