Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrozen veršů pro ...

17. 07. 2000
1
0
591
Autor
Motl

Moje drahá ......., známe se jen kratinko proti životům hvězd jasných a síle s Tebou mých chvil šťastných. Těch pár dní však stačilo, by srdce mé zažilo vůni kvítku líbezného, na Moravě chovaného. Každé Tvoje písmeno jak akord v krásné symfonii úsměvem jest oslazeno líp, než víno ve Francii. V očkách Tvých se zrcadlí modř oceánu bouřlivého. Snad ty stovky rybek ví, že k letu zvou ptáčka mořského. Kluci malí - indiáni místo rybek náčelníci spatřit mohou v očích ..ni, když tee-pee zavřou na petlici. Vlásky Tvé já v mysli hladím, nožek jemně dotýkám, hbitou laňku v dáli vidím, laňku ...ku as' rád mám.
Miroslawek
24. 07. 2000
Dát tip
nicka: To myslíš vážně ???? Šmarjáááááá!!!!

nicka
24. 07. 2000
Dát tip
Miroslawek: no command... tady pozná ironii jeden z pětadvaceti lidí (viz sfs)

Miroslawek
24. 07. 2000
Dát tip
Nicka: jak říkáš. Přésně. ;o)))

Stevenson
23. 07. 2000
Dát tip
tady se da tipovat nejak potajmu?))) skakal pes pres oves.. se rymuje take.. a dobre.)

Miroslawek
19. 07. 2000
Dát tip
nicka: no tak nějak. Rýmuje se to, víme o čem to je a to je asi tak alles gute.

nicka
19. 07. 2000
Dát tip
Miroslawek: hlavně, že se to rýmuje. To je koneckonců na básni nejdůležitější!!!

nicka
18. 07. 2000
Dát tip
název je z toho nejlepší

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru