Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aspoň na chvíli....

12. 11. 2003
9
3
2661
Autor
Brambiště

Lidičky....připadám si tak nějak..nesvá, nejistá..ouuu, tohle je první věc, kterou sem dávám a nutno podotknout, že je to jeden z mejch prvních výtvorů, tak se mnou, prosím, mějte trpělivost..:o)

Žaludek svíraj kleště

ruce nejistý a svym nezadržitelnym, pravidelnym chvěnim až směšný

 

Cosi, co stále tluče zevnitř do hlavy - ne a ne přestat

Je to neodbytný a za žádnou cenu to nechce ven:

                     ten pocit je mi věrnej....

 

Lidi-

jsou všichni tak podivně šedivý a smutný?

....ale - možná zrovna ONI ne....

 

Kapky moře tlačící se jedna přes druhou až na okraj už skoro dosahujou svýho cíle....

 

Mám já tohle zapotřebí?!

 

Ale ve skutečnosti je to všechno trochu jinak.

 

Nevim.

Co je zač ta šedá vrstva, která brání mýmu zelenýmu pohledu dívat se na svět a přitom ho vidět v jeho pravejch odstínech?

 

Je to tu zas.

Přepadá moje rty a pokouší se je vytvarovat do podivnýho úšklebku,

ale může se to za "úsměv" vydávat jak chce, nic naplat, je to jen křeč.

 

Celý je to na pytel....

Pytel?

Pytel! Proč ne, na chvíli vlézt do pytle a zůstat tam schoulená, dokud se mocnej černej mrak nestáhne a dovolí žlutýmu světýlku mě zase jednou na chvilku obdařit trochou tý svý záře....

 

 

 

Je to pouhá hra barev, ale paleta není příliš pestrá.


3 názory

martinez
15. 02. 2007
Dát tip
je lepší si užívat reálně než virtuálně... chápu :o) měj se!

Brambiště
15. 02. 2007
Dát tip
díky díky, to sem snad ještě neslyšela :)) každopádně se omlouvám že nikterak neodepisuju, neb sem už moc nechodím..v poslední době..

martinez
06. 01. 2007
Dát tip
dílo jsem četla, u kritik jsem odpadla - nešlo to... su z Moravy a když mluvím nebo píšu jako bych si s někým povídala, tak furt su z Moravy... v dílkách píšu jak to cítím... někdy spisovně jakž takž, jindy nespisovně a často nesmyslně... horší sou hrubky... při prezentaci "díla"... a ty boje o to kdo má čistší štít, to je fakt zábava :o) píšeš fajn, brambiště :o)

ßßßßß*hola hola

haha:) to me pobavilo. první dílko na písmáku a hned taková bitka:) sice sem to nečetl celý (tu bitku), ale ještě jednou hehe:) jinak báseň je dobrá. ted zrovna ze mě to co tam bylo slezlo (nebo to co sem tam viděl). a u mě bylo tím světýlkem to velký světýlko na obloze... konečně járroooooooooooooooooo!:)

To jsem moc moc rad bauu. ale ted se jdu ucit, za pul hodky pisem. papapa jo.kdy vas mame cekat??????????????,,,

To jsem moc moc rad bauu. ale ted se jdu ucit, za pul hodky pisem. papapa jo.kdy vas mame cekat??????????????,,,

No, ja ho zhasnout nechtel, ale situace to zvladla sama, to je jen neschopnost jednat. nekdy bych se zahrabal

Je to zatim jedina vec o ktery se mi zda, mozna bych se mel lecit

Brambiště
14. 03. 2005
Dát tip
léčit by se měl občas každej z nás, já osobně to již pár let provozuji..:)) hele..doufám, že přijde den, kdy budu vše zvládat s nadhledem a naprostym klidem, ale zatim si nejsem jistá..teda-vlastně si myslim že co se "tohohle" týče, tak sem už v poriadku, jenže pokud víš, tak na velikonoce jede celá naše parta do hořovic..trochu mám strach z našeho shledání..nechci ti to už omlácet vo hlavu, je to přece jen dost dlouhá doba, co všechno skončilo, ale přesto mě radši ber s rezervou..nevim, jak moc budu snesitelná..chci se v tom už konečně přestat štourat, ale nějak mi to furt nejde..dobrou

Brambiště
26. 02. 2005
Dát tip
...ale vždyt jsi jím kdysi byl....a neni to tak dlouho, pokud si ještě vzpomínáš....ale....zhasnuls ho ty (ačkoliv sem tomu trochu dopomohla i já, což mě mrzí). ináč děkuju..

To se mi moc líbí. Chtěl bych být tím světýlkem, ale ne, no.

Aleya
03. 06. 2004
Dát tip
Hodně zajímavé...

Aleya
03. 06. 2004
Dát tip
po zralé úvaze dávám t*

ch_34
01. 02. 2004
Dát tip
flašku bych rád zaplatil (mel-li bych na ni) :-) šlo o srandu a rozumím ti už je to dávno.. ale chtěl jsem, aby nám Brambiště napsalo víc děl..., tak aby tu měla nějaké ty vášnivé kritiky...
omlouvám se všem Moravanům, kteří by chtěli koupit lahev, protože na ni nemám

ch_34 napsal: "...ser na Moravany, je to podmaněnej národ a už od 14. století je to konečně všem jasný..." Ty vole, Ty máš ale kliku! Tohle číst než jsme se viděli, tak jsi dostal hned na začátku přes držku a nebo by Tě to stálo flašku (a nebo oboje) :-))) Já totiž patriot jsem a bigotní! :-))

ch_34
13. 01. 2004
Dát tip
soupeři odpadlí a satyr sám teď musím pustinou sám se hádat... :-)) hele, Báro, to ti řeknu: já ti tady rozjedu reklamní kampaň jako prase.... a ty to zahodích, protože se ti sem nechtěj vkládat nová a nová díla...? tak to mě teda docela míchlo, asi si zaskočím na jednu zdravotní.... už budou, už bude čas.... pamatuj si, takovou námahu už si nedám... to jěkolik dní práce... žaludeční vředy... nestálá stolice... vypadávání vlasů... impotence... abstinence a následný alkoholism... ... ... a bůhvícoještě sněží... do rakve mi rampouch zalejzá....

ch_34
13. 01. 2004
Dát tip
abych nezapomněl, to je jen taková výzva, abys sem něco vložila...

Inian
10. 01. 2004
Dát tip
Něco je tam lepší, nějaký spojení mi připadajó drobítko otřelý, každopádně si to rozhodně zaslouží upřímný týpek:-)

Seregil
07. 01. 2004
Dát tip
Jediná připomínka... jako báseň je to lepší rozdělit do více řádek... jako asociace je to moc dobrý.,..***

Semeno
02. 01. 2004
Dát tip
Mám poslední slovo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To znamená, že mi Pavel vysvětlil jak se vkládaj díla do klubu....tudíž, Barborko, Budiž jsi mým pokusným králíkátkem. Staň se... :o))

Semeno
16. 11. 2003
Dát tip
Jojo.

angelik
15. 11. 2003
Dát tip
omyl. mě se líbí, co jsi napsala, měla jsem jen poznámku k té formě, jinak myšlenky a jejich vyjádření jsou velice zdařilé, řekla bych...pro některé - alespoň dle MÉHO názoru

ch_34
15. 11. 2003
Dát tip
mě se líbí taky! Promiň, angelik, psal jsem sáhodlouhou omluvu, že jsem nechrěl brát do huby tvou osobu, že jsem nemyslel konkrétně na tebe a tak dále, že slova vyřčená by byla daleko vlídněji pochopena... jenže vypadl Písmák a ono se to neodeslalo...
uvidíme se, dámy

angelik
15. 11. 2003
Dát tip
beru:)

hippiesanda
15. 11. 2003
Dát tip
:-/??!

Vinki
15. 11. 2003
Dát tip
Neposilejte uz avi, ja se nezapojoju a omlouvam se Brambisti.

Semeno
15. 11. 2003
Dát tip
všechno v dobré se obrátí

turandot
15. 11. 2003
Dát tip
chachacha- Vinky už odpadá!!! Slabej žaludek...špatný trávení...bych to viděla.

hippiesanda
15. 11. 2003
Dát tip
_-----_ S -_- S SS SS SSS SSS jo mě už do toho také prosím nezatahujte. tahle diskuze se mě nějak ne(do)týká

Brambiště
15. 11. 2003
Dát tip
Jeeeeeeeeeee....semínko to vystihlo-všechno v dobré se obrátí!!!!u ff..to vypadá na happyend-pro zatim..tak teda-sem tůůůůůůze ráda, že sme se tu zasejc sešli(o to radši sem, že zrovna u mě:), vítejte),a věřte, že bych moc ráda každýmu z vás teď soukromě napsala, ale ten blbej čas-no je ho zkrátka kurňa málo, takže aspoň ve zkratce(hodně malý zkratce)-promlouvám k semi-po dnešku mi to asi už moc nemyslí, ale že sem tak smělá-až se zas někdy sejdem(třeba u čaje, páč víno nepiješ)-vysvětlíš mi v klídu to s tim "kopánim před sebou", viď?připadám si tolik tupě....:o)brou

Vinki
14. 11. 2003
Dát tip
angelik: ja sice vlastenec jsem, ale souhlasim s tebou, mas pravdu, nemam, co bych k tobe/nemu dodal. ch_34: dekuji, ze nam nechavas nazory, take ze je opravdu respektujes... ono mi to silne neco pripomina. My se zde snazime ukazat VLASTNI pohled a nazor na autorovo dilko. Rict mu, co se nam - jednotlivcum - libi, co ne. Je na autorovi, jak se rozhodne. Kazdy se totiz nenarodil s basnickym talentem, ale ma basneni a to vsechno kolem rad. Jde videt, ze si posbiral tolik zkusenosti a umeleckeho talentu, ze ostatni nemaji sanci. Ovsem az napis neco, co nas vsechny opravdu prinuti sednout na zadek, dej vedet. Pak uznam, ze jsi mistr a tahle ma poznamka byl jen vtip. Ale do te doby...

ch_34
14. 11. 2003
Dát tip
jenže není fér, když mi opravdu nadáváte --- zkuste si všimnout toho, že jsem nekritisoval ničí názor na dílko, ničí... pouze a jen jsem vyjádřil svůj názor, že kritiky typu: změň kategorii, nepoužívej hovorový jazyk; mi přijdou zbytečné, zcestné a hloupé (tedy hloupější než: "*!"), protože nekritisují dílo, ale autorův názor na literaturu.... Bára napsala text v přesvědčení, že se jedná o báseň; a i kdybych toto přesvědčení nesdílel, musel bych jej příjmout, jelikož ctím zásady moderny... To, že Bára použila hovorouvou češtinu dost dobře svědčí o tom, že chtěla, aby její práce byla co nejvěrnější její povaze. Pokavaď někomu přijde nepřípustné, aby se toto v literatuře dělo, popírá tím postmodernu, modernu, realismus, renaissanci,.... (vlastně dost velký díl z veškeré lidské literatury) --- Tím jsem chtěl říci, že kritika by neměla přikazovat autoru, jak psát, ale říci čtenářům, jak dílo pochopili jiní a co jim na tom vadilo, co se jim líbilo.. Tedy, ještě jsem nečetl v žádných novinách kritiku, která by autorovi říkala, ať nepoužívá dialekt....
Vinki ještě píše něco o tom, že nedokáži jinak než neodsoudit; to pokládám za největší hloupost, jelikož má kritika pod tímto dílkem je pochvalná a řekl bych, že i povzbuzující a jediná. Kritika si totiž nevybárá: "buď vyzvednu, buď utopím"; ona popisuje obojí.
Teď budu poněkud osobnější: Mě nevadí, že se mnou nesouhlasíte, mě vadí to, že se chováte poňekud nedospěle v tom, že se člověk omluví, že by to mohlo být pochopeno špantně, ale vy nejste schopni omluvu přijmou, ale automaticky se se mnou bavíte, jako bych to mysle primárně a výhradně tak! Vadí mi to, že se schováváte za kritisované dílko a za vaše díla, které ovšem předmětem momentálního zájmu nejsou. Vadí mi to, že nedokážete říci to, co vám na díle vadí, zřejmě jen proto, že si nejste jisti svými názory, že dokážete jen tupě říci, jak se vám to líbí nebo, že jste četli něco podoného nebo raději nic, či něco jako toto, což je vlastně také nic; pak tu ale ovšem nevidím důvod, proč by na vaše výlevy namohli lidé srát! Jediné na co se zmůžete je buď jinak, ale opsat kritiky nad vámi, které tu ale k vašemu bohužel nebyly, nebo nadávat na lidi, kteří se zmíní o tom, že jste vlastně žádnou kritiku nenapsali!
předpokládám, že bych se mohl dočkat ještě tak pěti okopírovaných předchozích odstavců, tak říkám, že je nechci
totiž, neměli by si stěžovat na nerespoktování názorů ti, co nepřipouští u ostatních ty opačné protože, když někdo říká, že s něčím nesouhlasí, není to totéž, co činíte vy dva (v případě dámy se omlouvám), když zabočíte hned do intimit (jo, jak můžeš odsoudit všechna má díla, když jsi je všechny nepřečetl?)
aby nedošlo k mílce, v předchozích odstavcích jsem odsuzoval tento typ kritik a jejich autory v okamžicích, kdy je psali; totiž nemohu říci, jak se s nimi má v osobním i jiném životě
A největší HLOUPOST, jaké jsem se dočetl ve Vinkiho dpisu ja následující: ...že prý kritik by měl umět psát...!!!!! nja to řeknu jen: DEBILE!

Vinki
14. 11. 2003
Dát tip
Ja to necetl, ale posledni odstavec jo. Kritik by mel mit cit proto, co pise, co kritizuje - coz nemas. Nevim, jak daleko ses ve svem zivote dostal, nevim, kolik mas zkusenosti se zivotem, ale jde videt jista vec. Ktera? Navic: ty nejsi kritik. Nicneme se nehodlam dale zaobirat timto hulvatstkym clovekem - Tebou. S pozdravem a uctou vsem nazorum.

ch_34
14. 11. 2003
Dát tip
ovšem to svědčí o všem

ch_34
14. 11. 2003
Dát tip
avi

angelik
14. 11. 2003
Dát tip
ne...myslím, že jsi mě zcela a úplně nepochopil a povídáš pořád jednu a tu samou písničku dokola, navíc poněkud zcestnou. Protiřečíš sám sobě, protože na jednu stranu kritiky chceš, na stranu druhou je sám zhazuješ, popřípadě kritizuješ a hodnotíš kritky a názory předešlé, popřípadě je nadále analyzuješ, jak to asi autour myslel, opsal nebo neopsal atd. Připadá mi to trochu postavené na hlavu. Co se týká té spisovné češtiny, byla bych ráda, aby sis znovu přečetl, co jsem k tomu všechno napsala na vysvětlenou a zbytečně se neupínal na jedinou věc absolutně vytrženou z kontextu s ještě prapodivnějším zaujetím. Takže znova a opětovně: nechtěla jsem tím říct, aby se mluvilo za každou cenu spisovně ( nebo psalo ) a už vůbec sem teď nechci plést to, že jsem z Moravy. To bylo jen na vysvětlenou, proč mě to tak bije do očí. Tvé podání nějakého "vyššího principu", který obsahuje to, že autorka chtěla vyjádřit co největší hloubku a upřímnost svého projevu, považuju za natolik absurdní, že se k němu nehodlám dál vyjadřovat, protože to pramení z čirého nepochopení, co jsem vlastně chtěla říct. Takže obhajoba tohoto typu mi připadá těžce neadekvátní, navíc když já ji ničím nenapadala, naopak jsem chtěla poradit. O tom ostatně píšeš taky. Je to můj názor a výtka, kterou jsem chtěla sdělit. Tvé bystré analýzy mých vlastních kritik bych být tebou nechala spát. Protože ty jsi dle tvých prozatimních projevů asi ten nejnepovolanější "hodnotitel" úrovně kritiky, protože ty tvé jsou naopak jedno velké nic, pokud vím, tak jsi nic konstruktivního nenapsal, neporadil, mimo tvých komentářů k ostatním poznámkám. Proto tě prosím, alespoň mě vynech ze svého necneříkajícího slovního souboje, který stejně nikam nevede. Budu psát, co chci, stejně jako to děláš ty a pokud uznám za vhodné vyjádřit svůj názor, pak nevidim důvod, proč ne. A hodnocení mých projevů a odkrývání pramenů, odkud ty kritiky "opisuju" nechej, prosím, na mně

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
....eh..já čumim, fakt! totálně nejistá sem šoupnu první věc a vy, lidi, kdybyste mohli, tak se tady snad i porvete....to je na Písmáku normální?? tak za prvý: myslela sem, že tady to je čistě o vlastních názorech, což tady tak nějak prosazujeme všichni, že, a já prostě BERU, když mi někdo napíše, že se mu nelíbí můj způsob vyjadřování. Líbit se všem nemůžu, i kdybych se z toho třeba čtyrykrát posrala, fakt, takže-proboha, trochu se tolerujme, ne? Pavle? tys měl dneska asi blbej den, co? vážim si tebe i tvejch názorů, moc dobře to víš, ale dneska(teda vlastně včera) si to podle mě přepísk, promiň....řikám- PODLE MĚ-takže se mnou taky nikdo souhlasit nemusí. víc bych se radši moc nevyjadřovala, nebo toho budu litovat. přesto vám, všem, děkuju za vaše názory, ať už jakýkoliv.

turandot
14. 11. 2003
Dát tip
Týýýýýýý voe, to je NÁŘEZ- diskuze na ostří nože, smršť kritik! BRAMBIŠŤÁTKO MÉ ROZMILÉ- SEŠ CELEBRITA, chlape, vystoupíš na veřejnost a plátky se porvou, nadávky lítaj vzduchem, rajčata lítaj vzduchem, kritici si trhaj navzájem klopy, kapsy, vlasy, svaly...ty se usmíváš, neboť je to kvůli tobě, v tom frmolu se vypaříš a objevíš se zas jinde! A historie se opakuje! NO TO JE TEN NEJPOMPÉZNĚJŠÍ VSTUP, CO JSEM VIDĚLA!!! JOHOÓ! (kdo nečumí s tebou čumí proti tobě...) Dílko samozřejmě paráda-ryze brambiští forma-do tý jí nekecejte, uvidíte, jednou vám to dojde. Žaludek svíraj kleště... :-)...pamatuju si, jaks mi to četla...*

Semeno
14. 11. 2003
Dát tip
Haha. (budu si dávat pozor na jazyk) Opravila si to, že jo? To neni to, co jsem četlo v autobuse. Je to vynikajícím způsobem upravený, to znamená obraný od babrání, promiń ale tohle slovo používá jedna paní, a mě se tak moc nelíbí, že ho používám. Je to moc čiatý, jasný, ..a mrzí mě!!!! Moc mě mrzí to co jsi řekla : je to vlastně starý skoro rok, tehdy sem v tom odrážely moje pocity, teď když si to přečtu tak už to prostě neni vono, ale zřejmě si v tom stále něco nacházim, jináč bych to sem asi nedala.. Báro! No tak, doháje, mám tě kopat před sebou po správný cestě, nebo si mě chceš připoutat ke kouli na noze abychom se utopili spolu? Udělám co poručíš, ale přemejšlej, protože to myslim vážně. Pudu tam kam myslíš, že chceš, že je tvoje řešení, ale musíš to vědět jistě. nechci se vrcet v půlce cesty z kopce dolů, když jsme měly jít na druhou stranu. Bude to pěknej krpál nahoru. Ale jsme tu pro tvá přání. Chlap z třicáté čtvrté avenue nepřeháníš to!!!!! Jo!! Chválim všechny co...říděj traktor...třeba sebe...

angelik
13. 11. 2003
Dát tip
určitě na začátek hodně dobré, spíš tedy ten fakt, že se o něco takového pokoušíš. Jen ti teď asi povim jednu věc, která se ti moc líbit nebude. Bez žádného a skutečně jakéhokoli zaujetí - jsem z Moravy, prý se tu mluví příliš spisovně:) nic méně k tomu, co píšeš, se mi vůbec nehodí to "nářečí" naopak někde z Čech, protože to má nějakou myšlenku a připadá mi toho škoda, když tam poměrně zbytečně používáš po krásných úvahách slova jako "svýho", "pravejch", "žlutýmu" atd. Promiň, když někdo mluví, tak proti tomu nemám ani sebemenší nic, ale takhle mi to strašně bije do očí. Myslim, že to ničemu neprospívá, ani nějáké autenticitě, jak by se mohlo zdát. Toť můj názor:) a určitě pokračuj

Vinki
13. 11. 2003
Dát tip
1) Tohle neni basen, zmen kategorii. 2) Presne tohle mam rad. 3) Je to celkem dobry. 4 Prvotina. *

Brambiště
13. 11. 2003
Dát tip
Já to beru. Je to tvůj názor, a to je fajn. Vážně. Ale já mluvim spisovně fakt NERADA, a když už někdy něco spisovně napíšu, tak to je co říct :o) navíc-když píšu hovorově, víc to ze mě vychází(jestli mi teda rozumíš)

Zaprděnec
13. 11. 2003
Dát tip
Brambiště, seš fakt dobrá, jen tak dál, jen víc takovejch jako ty do Písmáka.

Brambiště
13. 11. 2003
Dát tip
vinkimu:neni?to mě vážně nepřekvapuje, já sama sem byla dost zaskočená, když sem objevila kolonku "kategorie", takže sem se musela obrátit na zkušenější osobu-turandot....kam bys to zařadil????

Rowenna
13. 11. 2003
Dát tip
Klidně to v té poezii nechej. Jsou to takové volné asociace. :-)

Vinki
13. 11. 2003
Dát tip
Ja bych to hodil asi mezi ostatni, ale muj nazor se nemuze rovnat s nazorem Rowenny.

ch_34
13. 11. 2003
Dát tip
ty vole, to 'sou teda kritiky!
tak teď teda já (nevim proč, ale dneska jsem nějakej sprostej): ser na Moravany, je to podmaněnej národ a už od 14. století je to konečně všem jasný! A k tomu jsem ještě neslyšel Moraváka, kterej by mluvil spisovně. Pokavad někomu vadí hovorová čeština, vadí mu i realismus i moderna i postmoderna... ser i na Vinki, jelikož jsi to ty, kdo určuje, je-li něco umělecké dílo a jaké tedy je (dle mě to báseň je!)
je vidět, že si píšeš deník (vy v Praze si asi všichni píšete deník) je to znát, sice myšlenky jsou takový trošičku infantilnější, forma pubertálnější, ale je to dobrej impuls... Takže piš, a piš sem hodně a hodně nových věcí... A rozhodně ti chválim to, že si za tim stojíš! prostě tak

ch_34
13. 11. 2003
Dát tip
a abych někoho neurazil, že o něm mluvim bez něj... avi

angelik
13. 11. 2003
Dát tip
tak jen tak okrajově, protože tohle nějak dlouhe rozebírat nehodlám. Už jen vzhledem ke tvému vyjádření, obyčejně vyznívajícím větám, prachmizernému podtextu, duchaplnější myšlence a nějaké konstruktivní kritice, už jen vzhledem k těmhle věcem nepovažuju za nutné a podstatné brát tě jako adekvátního "protihráče". Na tom, že jsem z Moravy si rozhodně nesedím, nejsem ani vlastenec ani si nemám tendence urovnávat názory a rozdělovat cítění typu: jsem z Moravy, jsem z Čech. Pokud ty taková nutkání máš, pak je mi maličko líto, že jakožto skutečný obyvatel více či méně zdařilé ČR, žiju tady s takhle zaostalýma lidma. OK. to je asi tak vše. Brambiště: nemluvim o tom, abys psala přesně spisovně a to, že ti to takhle jde líp uplně chápu, jen říkám, že mi to na spoustě místech příjde uplně nepodstatné a zbytečné

ch_34
13. 11. 2003
Dát tip
ježíšku, pomóóc!!! já to nemyslel vážně tohlecto! Nejsem vůl! Jen jsem chtěl aby si vás Bára moc nebrala, což vlastně nečinila.... odpusť kolego, urážet jsem tě nechtěl (ani Vinki), jen mi to přišlo jako hloupost, žádat nutně spisovnost (ta by měla bát v médiích, ne v umění.... (tedy proč by nemohla, ale nemusí!) Vinky mi přišel směšnej s tou kategorií... .

hippiesanda
12. 11. 2003
Dát tip
zajímavá hra úvah, jestli je to jedno z tvých prvních dílek, tak dobré, pracuj dál. 2/5 a tip

hippiesanda
12. 11. 2003
Dát tip
avi:-)

Brambiště
12. 11. 2003
Dát tip
co říct? sem jen hrozně ráda, že si mé maličkosti někdo všimnul tak brzo..to sem nečekala. je to vlastně starý skoro rok, tehdy sem v tom odrážely moje pocity, teď když si to přečtu tak už to prostě neni vono, ale zřejmě si v tom stále něco nacházim, jináč bych to sem asi nedala..děkuju

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru