Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpravodajství 2015

13. 11. 2003
1
0
888
Autor
Digero

Vítejte u pravidelného týdenního zpravodajství z roku 2015

8. 11. 2015

Karel Gott dnes plně vyprodal Letenský stadión. Díky moderní medicíně nás bude moci svým zpěvem oblažovat dalších padesát let.


9. 11. 2015

Česká vláda dnes zamítla privatizaci Českého Telecomu a zároveň prodloužila jeho monopol o dalších pět let.



10.11.2015

Záhadné mimozemské signály od hvězdokupy M13 byly vysvětleny. Jednalo se o zbytky ztracené kosmické sondy. Poplašné zprávy tvrdící, že se jedná o mimozemské inteligentní bytosti,intenzivně prošetřuje ministerstvo informací.



11.11.2015

Profesor Yoku Monsiuma byl navržen na Nobelovu cenu za úspěšné klonování mamuta. Někteří ekologové navrhují znovu oživit pustou Severní Evropu a Sibiř pomocí těchto zvířat. Mamuti snesou extrémně nízké teploty a představují vítaný zdroj bílkovin.



12.11.2015

Podle nejnovějších průzkumů trpí alergií na beton 81,5 % obyvatelstva. Lze očekávat další odliv obyvatel z měst na venkov. V Praze plánují ekologové rekultivaci Jižního města, Černého mostu a Proseku zpět do původního pralesa. Totéž čeká bývalá panelová sídliště ve většině českých měst. Památkáři bojují za prohlášení alespoň některých zbytků za památkové rezervace.



Zbyhoň
07. 07. 2004
Dát tip
Ale jo, dává smysl, ale docela o ničem. Z prvního odstavce bylo jasné, kam to půjde, a vůbec, dost slabá úroveň, tak doufám, že Ti není víc než šestnáct…to bych ještě bral.

Nedává smysl.

Opravdu absurdní fejeton! Některé věci jsou však až přílši přitažené za pačesy...

Vinki
13. 11. 2003
Dát tip
Za ten Telekom... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru