Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatý Václave II.

17. 07. 2000
0
0
686
Autor
Motl

Polovážně míněný ohlas na odvolání Václava Klause z křesla premiéra

Listopad pozdní byl, chladný vzduch vál, Zielenec udeřil Klause nám vzal. Spolu s ním Ruml a dokonce Pilip z pravice uhl a na Vaška vylít'. Co mohl nebohý Václav Klaus dělat? Nasadil parohy a šel se od-dělat... Svatý Václave, expremiére naší české země, stojíš teď v okovech, však trhu věříš stále pevně. Kdo zůstal věrný ti, Miroslav Macek... 'narchisté od dalších slízli pár facek. Pohleďme na ty, již ubíjí tě na kříž. Provádí hmaty, z nichž ty se jen čertíš. Nova si šíří dál nechutné pomluvy, ty stojíš opodál, duch z tebe promluví! Giganti nových dnů křesla teď rozdělí. Vládu si prohlédnu, kdopak se osmělí... státi se předsedou, kdopak má odvahu? Socani nebudou sjíždět už ze svahu... Doba jim vytváří příhodné podmínky, v stranách se znesváří, rozžhaví kamínky! Lux, jenž je ochoten s kýmkoliv vládnout, řek': "Nejsem ochoten s kýmkoliv vládnout." Předsedu si ve vODĚ nového dnes zvolili. V Skalického národě i premiéra změnili... Dříve jsme říkali měsíci "listopad", že bychom změnili jméno na "klausopad"? Tento řád jméno má demokracie. Mrtvé větve ořezá a stát dále žije... Josefe, Ivane, Jirko a Miloši! Kdopak z vás popadne židličku za uši? ;-)
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru