Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzy z mraků

17. 07. 2000
4
0
704
Autor
Stesi

Na okno padá déšt,nevidíš bubnuje na střechy ,neslyšíš Jen touha zůstala v tobě,... snad had si už brousí zuby,had už má hlad had co poznals ho dávno ,nevnímáš lidi cos měl tak rád,kde je máš? Zůstal ti smutek a touha po jedu, jedu co bereš ho a říkáš,ujedu Před světem co zlý je,Lžeš! Aby si unikl drogy bereš! Tak střel si tu dávku ,nemyslíš Už nemáš žíly co vymyslíš? Na okno padá déšt,nevidíš Bubnuje na střechy ,neslyšíš! Všude je zima a chlad,necítíš tím jedem co bereš se rád zasytíš Tak proč nežiješ,nevnímáš? Života kolem si sakra nevšímáš? Umřel si jenom tak ve špíně ve smetí Na hroby padnul sníh a ten čas dost letí Tvůj hrob je sám,... zarůstá trávou Nikdo tu nechodí,co je s tvou mámou? Na tvým hrobě sedí stará sova a mě v hlavě zní tvý poslední slova "Seber si fet a ujeď!
Natasha
14. 12. 2002
Dát tip
Mě se to líbí, je to plné citu a je to od srdce.Natasha *

Whelp
05. 06. 2002
Dát tip
Je to gut! To jako že je to pěkný. :o)) Těch hlasů kolem si moc nevšímej, nenech si vzýt svůj -Nádech volnosti-. Chicht, mé dílko. :o)) Jo, tipa to zaslouží. ;o)

Merle
19. 07. 2000
Dát tip
zajímalo by mě, jestli si to psala podle skutečnosti... já bych řekl, že ne chyby už probrali Vio s Tynicem a tak na mě nic nezbylo... BTW: až na mě a Wervolfa, samí Ostraváci?

Tynic
18. 07. 2000
Dát tip
Jo jo...srovnej rytmiku... Tohle mě naprosto vykolejilo : Před světem co zlý je,Lžeš! Aby si unikl drogy bereš! Obsah nemohu komentovat...prostě si seberem a fet a ujedem...všem...

Carme
18. 07. 2000
Dát tip
Ty.... ! Kdybys nebyla má sestra ,tak bych ti tu napsala něco Fuj Fuj,máš štěstí !!!!!! Carme

Vio
17. 07. 2000
Dát tip
obsahově je to dost dobrý ;-) sem tam ti ujede rytmus, ale to neva ale ty rýmy - někdy až příliš jednoduchoučký, viz: Na okno padá déšt,nevidíš Bubnuje na střechy ,neslyšíš! Všude je zima a chlad,necítíš tím jedem co bereš se rád zasytíš Tak proč nežiješ,nevnímáš? Života kolem si sakra nevšímáš? nebylo to moc tvrdé na prvotinu? ;-)))

Wervolf
17. 07. 2000
Dát tip
jo, je to v pohodě, ozvi se WERvolf@centrum.cz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru