Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Troska Natálie

17. 07. 2000
0
0
576
Autor
Motl

Téměř doslovný překlad písně "Torn" Natálie Imbrugliové, písně, která získala titul Hit Lumo 1998. Interpretce blahopřejeme.

Muž vstoupil do mého života, zdálo se, že něhou svou mně srdce zamotá. Ukázal mně, nač je pláč. Tím mužem ze snu sotva jsi, nač srdce máš, když se v něm cit tak snadno zadusí? Nikdo už mě nespasí. Nebylo nic, o čem lhal, tok konverzace vysychal. Osud mě ztrestal, jsem troskou opodál. V nic již nevěřím, v srdci chlad cítím, ležím bez šatů na linoleu. Z iluzí nevzešlo nic reálného. (Vi)dím, že nade mnou obloha už je stržená. Vyprchal již čas, ať mě vezme ďas. Věštkyně to, zdá se, uhodla, klamu svatého světla jsem tehdy propadla. Však plazil ses mně pod žilou. Teď nevnímám, smůlu mám, příliš se mně nestýská, jen je moc věcí za mou hranicí. V nic již nevěřím, v srdci chlad cítím, ležím bez šatů na linoleu. Z iluzí nevzešlo nic reálného. (Vi)dím, že nade mnou obloha už je stržená. Vyprchal již čas, ať mě vezme ďas. Ďas. Nebylo nic, o čem lhal, tok inspirace vysychal. Osud mě ztrestal, jsem troskou opodál. V nic již nevěřím, v srdci chlad cítím. Ležím bez šatů na linoleu. Z iluzí nevzešlo nic reálného. Vídím, že nade mnou obloha už je stržená. V nic již nevěřím, v srdci chlad cítím, studem zlomená, s linem svázána. Vyprchal již čas, ať mě vezme ďas.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru