Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přestaň si s mým srdcem hrát

17. 07. 2000
1
0
554
Autor
Motl

Téměř doslovný překlad písně skupiny Backstreet Boys...

Ba i v srdci svém vidím, že láska tvá je nevěrná v hloubi duše mé cítím, (že) dříve bývalas jiná. Někdy se chci naučit vrátit čas, což nemožným se může zdát, ale já to chci jak ďas, lásko, přestaň si s mým srdcem hrát. REFRÉN: Přestaň si s mým srdcem hrát (před tím než nás rozdělíš). Srdce tě mělo už znát (dřív než se v něm usídlíš). Žiji dnes jen z víry, že se vrátíš jednou ke mně zpět. Pro tě má tvář kníry nese, jak to můžeš nevidět. Někdy se chci naučit vrátit čas což nemožným se může zdát ale já to chci jak ďas měla bys REFRÉN: Přestat si s mým srdcem hrát ... Lásko, lásko, milovala's mě, mou pleš. Nenech mě tu plakat navždy Ach lásko lásko, to není lež, zastavme to hned dnes Lásko, přestaň si hrát. Někdy si přeji umět vrátit čas, což nemožným se může zdát, ale já to chci jak ďas, lásko... Přestaň si s mým srdcem hrát. REFRÉN atd.
Skorpil
24. 07. 2000
Dát tip
shit!!!, nemam rád tuhle partičku. mít alespoň desetinu peněženky jednoho z nich - byl bych za vodou a dost možná ještě dál. sorry :-))

nicka
18. 07. 2000
Dát tip
obvykle prology nečtu, ale když jsem se vracela nahoru na "další" tak jsem ho nák zachytila a vůbec mě to nepřekvapilo, n-----a by moh´vyprávět...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru