Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vloni o Vánocích

17. 07. 2000
0
0
665
Autor
Motl

Téměř doslovný překlad písně "Last Christmas" George Michaela...

Předehra... Refrén (2x): Pod stromek srdce jsem Ti dal, ale hned další den's ho odhodila. Letos, než abych zas plakal, tak dám ho někomu extra. Mezihra... První sloka: Kousnut jednou, plachý dvakrát, neumím se ti pohledem vyhýbat. Řekni, lásko, zda-li poznáváš mě? [Vždyť] byl to rok, tak nepřekvapíš mě. (nápěv dále zpíván ve spodní melodii) Vzdal jsem to, poslal se vzkazem, že tě miluji, předu fakt jako kotě. Teď již vím, zblázněn jsem byl jak ďas, však když mě políbíš, vím, že poblázníš mě zas. Refrén (2x), mezihra... Druhá sloka: Z haly plné přátel s šátky, před duší z ledu tvou uteču vrátky. Bože! Myslel jsem, že jsi oporou. Mě že si tvé slzy k vsaku vyberou. (nápěv dále zpíván ve spodní melodii) Pohled na milence se srdcem ohnivým, muže z pod pokličky vyrveš pohledem svým... Pravou lásku jsem našel, tvou past navždy obešel... Refrén (2x), mezihra...
Miroslawek
03. 10. 2000
Dát tip
tolik doslovné, lopotné dřiny ... a nic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru