Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žlutý citroník

17. 07. 2000
1
0
696
Autor
Motl

Téměř doslovný překlad písně "Yellow Lemontree" skupiny Blázínkova zahrádka (Fool's Garden)...

Sedím zde v nudné místnosti, venku nedělní déšť hluší předosti. Plýtvám čas, nic na práci nemám sklíčený tu jenom na tebe čekám, ale nuda stále trvá a já dumám. Jezdím autem dokola příliš rychle, tak mě mají za vola. Rád bych změnil úhel pohledu, bez tebe jsem jako včela bez medu, ale nuda stále trvá a já dumám. Myslím jak, proč, kdo to ví, včera jsi mně řekla cosi o nebi, však dneska tu vidím jenom žlutý citroník... Točím hlavou sem a tam, točím, točím, točím, točím dokola a všechno, co vidím, je jen žlutý citroník. (Hudba...) Sedím tu a sílu nemám, chci venku v dešti být osprchován, však v hlavě mě tíží těžký mrak, znaven do postele padnu na znak, kde nuda stále trvá, a tak dumám. Izolace - není pro mě hit. Izolace - nechci na citroník se posadit. Šlapu kolem v poušti radosti, nakonec se k nové hračce přemostím a bude se dít všechno, to budeš koukat! Myslím jak, proč, kdo to ví, včera jsi mně řekla cosi o nebi, však dneska tu vidím jenom žlutý citroník... Točím hlavou sem a tam, točím, točím, točím, točím dokola a všechno, co vidím, je jen žlutý citroník.
Stevenson
23. 07. 2000
Dát tip
..)_ nehlede na to, ze snad 'doslovne" prebasneni dost jinak kulha, takze i cela lyrika a pointa tim trpi..

Motl
21. 07. 2000
Dát tip
Miroslawku, dik za radu :-), mozna se okradam o ctenare, mozna ctenari okradaji sami sebe, kdyz neco nectou, jak kdy. ;-) On jde dat tip sobe? Jestli jo, tak by asi mel byt i u tehle. ;-) Merle: sorry, ja nevim, mozna se neokradas o ctenare, ale proste jsem se podival na Tvoje basnicky - klikl si na Tebe, protoze jsi mne napsal nejake kritiky nekam - a hold jsem z toho nebyl tolik nadsen jako ostatni. Porad snad mas jine ctenare, kvuli kterym stoji za to psat. ;-)

Merle
21. 07. 2000
Dát tip
Motl: nebudu s tebou debatovat o blbostech. faktem je, že jsi sem vložil necelej třicet dílek najednou, což se mi (a dalším) nelíbilo, a to jsme ti taky napsali (včetně důvodů). Tím naše úloha končí (tohle je svobodnej server), zbytek je věc tvýho svědomí.

Miroslawek
19. 07. 2000
Dát tip
Docela hezky jsi to přebásnil. Jinak Merle má s tím spamem pravdu. No, nováčci to tady občas zahltí a nechápou, že sami sebe okrádají o čtenáře. Doufám, že se zamyslíš. BTW. ten TIP sis dal sám?

Merle
18. 07. 2000
Dát tip
hele, nic ve zlým, ale tady nejsme zařízený na čtení spamu... já osobně nebudu číst nic z toho, co si sem doteď dal. To je jedinej způsob protestu, jakej mám... Příště prosím víc ohledů... dík.

Motl
18. 07. 2000
Dát tip
No nevím, napočítal jsem od Tebe asi tak pětinásobek příspěvků, než mám já. :-) Jsem rád, že neexistuje jiný způsob protestu, a že už na stránky mé lyriky nepřijdeš. Přeji hezký den.

Motl
18. 07. 2000
Dát tip
No nevím, napočítal jsem od Tebe asi tak pětinásobek příspěvků, než mám já. :-) Jsem rád, že neexistuje jiný způsob protestu, a že už na stránky mé lyriky nepřijdeš. Přeji hezký den.

Merle
18. 07. 2000
Dát tip
Motl: no jsem tu už rok a půl, možná to bude tím... To je asi tak 750x dýl než jsi tu ty. Jedoduchým výpočtem se dostaneš k tomu, že tu máš v poměru 150x víc děl než já... Což je naprosto stejně hloupý číslo, jako to co si uvedl ty. Ikdyž logičtější. BTW: tvoje kritiky pod mými dílky mi odpovídají zcela jasně i na nepoložený otázky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru