Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

7. 7. - sedm hodin

14. 11. 2003
12
1
2055
Autor
Brambiště

Láska je oslepující, touha sobecká, cit je sněhobílý, ale pravda - je jediná.

Nemám v ústech ani kousek řeči, když slzy ti odkapávají z řas.

Na moji hlavu dopadají úlomky myšlenek,  jež nelze vyslovit.

Za ruku mě drží Nejistota a Strach.

Pocit viny na mě zezadu vrhá svůj dlouhý, útlý stín.

Mezitím, co se doměnka roztéká a splývá s tabákovým kouřem,

pravda tuhne ve vzduchu.

Znáte ji vy dva.

My dvě.

My tři.

Možná my čtyři....


1 názor

martinez
06. 01. 2007
Dát tip
pravda JE jen jedna... každý má tu svou *

jó, úlomky myšlenek... to je dobrý.

supizmus
26. 02. 2005
Dát tip
inu, zajímavýžto počin

*/*

Pisces
25. 12. 2004
Dát tip
a jeden veselej a druhej je smutnej.... lásky nás tří moc pěkné, T***

ch_34
13. 01. 2004
Dát tip
tak jsem se k tomu dostal znova... a jak jsem si byl tehdy tak jistej, že to znám, tak teď už si jistej nejsem.... zhovadilá paměti, vráť sééééé! (jako když tatík volá Jeníčka) -třeba toho zastřelenýho... když chcete je mi zase smutno... Míšo, pamatuješ, o čem všem jsem před Mezi ploty říkal, že má své kouzlo? (Tohle si pamatuju...... asi myšlenky provázející mne životem.... a možná jej i ukončí...) ne, promiňte... zkouším žít bez světla... je to fajn... můj upír mě drtí, chtěl bych mu zazpívat... nemá ale naději...

Inian
10. 01. 2004
Dát tip
Brambůrko, máš to pěkný, i když musim říct, že se mi více líbí tvoje prózy, tvoje dojjmy a pocity v tvém sešitku.Padnou ti mnohem víc.Ale to je jen můj soukromý názor-ty víš jaké vyjádření ti nejvíce sedí.

Seregil
07. 01. 2004
Dát tip
Velmi pěkné.....***

Semeno
02. 01. 2004
Dát tip
Chacha. Báááááááááááárrrrrrrrrrooooooooooooooooooo Looooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeee Kdyby to nebylo tvoje druhý dílo, tak ti řeknu Je to skvělý, nakrásně vybrusleno, ale proboha jiný téma... Ovšem, neboť (Ich liebe dich).......nemohu říci nic jiného(zvláště potom, co vim o čem to je)(doslovně)..tak tě stále více zbožňuji. No a tudíž už umim dávat díla do klubu... :o))

Kakabus
24. 12. 2003
Dát tip
No omlouvám se, že su dneska tak pesimistickej, ale nesouhlasím s tím, že pravda může bejt vždy jen jediná...

Brambiště
24. 12. 2003
Dát tip
jooooooo, chlape,to je docela recht, ale tehdy-víš, ten den vážně byla.v ten moment, abych se do toho moc nezamotala....dik za kritiku a hezký vánoce všem

turandot
15. 11. 2003
Dát tip
Díky Brambiště mé-sestro s omlácenym čelem od půlitrů...ty voe, ten rum mi vlez ocima do hlavy a dělá psí kusy, skáče, dupaje na nervy uvolňuje jeden pocit za druhym v nekontrolovatelnym sledu........a ty vlasy cejtil i táta i nějaká ženská v buse, jak sem usoudila z jejího opovržlivýho úšklebku... ale co------seru já na ní!!! Jak by řek Márty(a mimochodem sem velice ráda, že to řek i v tom pajzlu--protože sem si ho líp přiřadila...): To je úlet. -universální věta pro universální stav.

Brambiště
15. 11. 2003
Dát tip
to je úlet jak stehno(vůbec nevim proč to řikám, ale ňák mi to teďka sedí....)při představě že ještě nespim a za chvilku už budu zase vstávat do tý podělaný práce se mi lehce obrací žaludek, proto se asi za chvilku odebéřu do pelechu. toho rumu teda nelituju, mít víc času tak by to při mý dnešní sentimentální náladě asi nedopadlo moc dobře :)beshena rovena-ty gotharti mi dneska pořád duněj hlavou(sice nevim, co ty slova znamenaj, ale ta písnička mě řádně pohltila). duní mi hlava. co s tim? tak já zdrhám....

Mařka
15. 11. 2003
Dát tip
Výstižné pro předvedenou situaci*

Vinki
15. 11. 2003
Dát tip
Jj, mam radost, kdyz se mi podari odhad - dobry odhad. Jen pokracuj... *

ch_34
15. 11. 2003
Dát tip
řikal jsem, že jsi dobrá až moc mi to vlezlo do hlavy, tohle znám, ale od jindy, víš od kdy je moc pěkný, leze mi to z těla, jako když něco lezlo z těla Björk v tom hnusnym videoklipu, asi mě to uškrtí.... nebo mě to jen obejme? krásné *

turandot
14. 11. 2003
Dát tip
Ou, Štěbrambi... Mám jí založenou v tom červenym kroužkovym sešitě...tohle je...tohle je zmrtvýchvstání nálady toho večera, znova cejtim ty pocity na patře...sakra dobře vystižený-ale to už jsem ti všechno řikala- úplně ve mě zatrnula, vzpříčila se ve mě, kdyžs mi jí četla poprvý... Děkuju.*

Wemi
14. 11. 2003
Dát tip
bylo nás pět.... pak se jedna kamsi vytratila... pak se vytratily dvě... a co bude dál, že... no co? klišé nevidím, tak neplač:)

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
Dyť je taky pro tebe.... ještě taková drobnost:jak si mám opravit tu blbou hrubku(a určitě ne jednu..)? elyn mě na ní upozornila, takže jí tímto ještě jednou děkuji :o))))

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!

Wemi
14. 11. 2003
Dát tip
dík, žes mi to napsala třikrát:)))) jednou bych to dozajista nepochopila... já vím, brambísku, ja těbja lavjů též

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
nu což, se mi to ňák kouslo....se stane, ne? už asi deset minut tady zápasim s tim krámem, ale začínám tomu pomalu rozumět :) prostě malá zkušenost s počítačem, a to mě snad omlouvá....nebo ne-e?

Brambiště
14. 11. 2003
Dát tip
oprava:poslala sem ti to šestkrát, nepletu-li se :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru