Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

15. 11. 2003
5
1
2185
Autor
Daly

Pro M.(M.) a M.(W._T.)-za tu sobotu:)

Vilém chodil po sídlišti a- jak to rád dělal- nakukoval do oken. Z jeho úhlu pohledu vždy viděl pouze lustry v pokojích. Představoval si, jací lidé že to pod nimi den co den usínají, jedí, pijí, vedou rozhovory, hádky, nebo  jen tak bezmyšlenkovitě civí na televizi.

Sedl si na lavičku a vytáhl krabičku cigaret. Zatímco si zapaloval, šla okolo starší žena. Tipnul jí tak pětapadesát. Pod pravou rukou nesla snowboardové prkno. Viléma to zaujalo, a proto se rozhodl ženu sledovat. Nikdy nebyl moc dobrý stopař, není tedy divu, že ženu během několika málo minut ztratil.

Začal přemýšlet o tom, proč by žena v jejích letech chodila po sídlišti se snowboardem. Než však stačil cokoli vymyslet, obestoupila ho parta několika mladíků a Viléma surově zbili.

Probudil se kdesi pod seschlými keři. S obtížemi vstal a dobelhal se k nejbližší lavičce.

Neměl ponětí kolik je hodin, ani co bude dělat. Jen jedna věc se mu však drala na mysl: Kam ta žena jen nesla to prkno???


1 názor

Rabb
20. 05. 2007
Dát tip
to je mazec.. absurdní až moc..*

Aleya
25. 02. 2004
Dát tip
mno, a kam ho nesla:)?

nepřítel
07. 02. 2004
Dát tip
čárky jsou největší zabiják talentu

Daly
28. 11. 2003
Dát tip
VF:dobře, proberem to někdy o samotě;))))

VypsanaFixa
27. 11. 2003
Dát tip
Víš, no...hm...takhle veřejně neeee :o))

Matýsek
18. 11. 2003
Dát tip
THANKS.:) a fakt si z toho nic nedělej.Stane se.

Základní pravidla se naučit musí každý, jinak je to špatné. Ale potom, když už je umíš, tak jde o cit... Zjistíš, že v mnoha případech tam čárka být může, či nemusí...

Daly
17. 11. 2003
Dát tip
já už bych vážně radši téma čárky uzavřela:) Chyby jsem snad opravila... . A zabývat se tím tři dny, to už by snad mohlo stačit:)))

VypsanaFixa
17. 11. 2003
Dát tip
Daluš, já mám jednu povzbuzující - v experimentální literatuře čárky můžeš uplně vynechat. Tak vzhůru do ní ;o)!!!! P.S. Myslim, že přesně vim, kam ten snb nesla. Pokud to ovšem nebyly lyže :o)

Daly
17. 11. 2003
Dát tip
VF:co tě zase napadlo, coo?:)

Zajímavé počteníčko, jen nic není nakonec vysvětlené, že bychom tedy čekali na další díl? :o)

Daly
16. 11. 2003
Dát tip
Další díl neplánuju. Mně se zdá, že je to ukončené tak, jak by mělo. Kdyby se to mělo vysvětlit, změnilo by to myšlenku..

Exprint
16. 11. 2003
Dát tip
T*ip za snahu doplnit čárky...:)))

Daly
16. 11. 2003
Dát tip
No, snaha teda bylo, to jo!!! :)))))

Z čárek bych si takovou hlavu nedělal. Pravidla vždy nejsou to nejlepší, mnohdy jde jen o cit vypravěče, kam čárku umístí a kam ne. Takže v klídku....

Daly
16. 11. 2003
Dát tip
jo, to by se mi líbilo, moct si dávat čárky kam se mi zachce:)

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
Čárky v souvětích ... pozor na ně, mršky ... ;)

fungus2
15. 11. 2003
Dát tip
Zvědavost se někdy nevyplácí.

"Neměl ponětí, kolik je hodin ani,,, co bude dělat." - to je jediná čárka, kterou jsem našel. Jinak docela zajímavá minipovídka.

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
jdu to opravit...dekuju:)

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
Jo, tohle a ještě: "Zatímco si zapaloval,,, šla okolo starší žena."

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
"Neměl ponětí, kolik je hodin ani,,, co bude dělat." nemělo by to být spíše: "Neměl ponětí, (ani) kolik je hodin,,, ani co bude dělat."

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
ty čárky mě zničí, fakt, že jo:(

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
sakra a v týhle zprávě mám taky určitě čárky blbě co?:( Tady už jakýkoli čárky odmítám psát:)))

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
Tak to Ti snad ani nebudu říkat, že v "ty čárky mě zničí, fakt, že jo:( " se před "že" čárka nepíše ... ;)

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
Neee....čárky už nechci ani vidět!! Já z nich budu mít za chvíli fóbii!!!

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
, , , , , , , , a ještě , , , , , , , + gratis , , , , , , , , , ... promiň. ;)

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
snažíš se o léčbu šokem??:)

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
Bystré děvče ... ;)

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
no nevím, jestli pomůže:) je ta čárka dobře???;))))

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
Je tam dobře ... ale na druhou stranu tam jedna chybí ... ;)) "no, nevím, jestli pomůže" je správně ... ;))

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
já už jsem fakt nešťastná!!:((((

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
Keep smiling ... ;o)

Daly
15. 11. 2003
Dát tip
no nic, četbu na noc mám jasnou:((((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru