Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

15. 11. 2003
3
0
602
Autor
Joana

Ctyri strany ma ctverec, namesti ma ctyri strany tez, ale v cem je rozdil? Uprostred namesti stoji pomnik kapitana Nelsona, nekolik fontan, par sosek nadhernych lvu a galerie => TRAFALGAR SQUARE je nazev toho mista, osudoveho mista, chvile stesti pro 2 osoby schoulene na kamennne lavicce, pritulene k sobe v touze se zahrat, jelikoz vecerni zima je zastihla nepripravene. Pozoruji nastavajici tmu a osvetlujici se namesti. Mladik se k divce vice pritiskne s otazkou, zda ji to nevadi. Nevadilo, byla stastna a ocarovana nastalou situaci. A pak se stalo, ze ho polibila na jeho usta. Polibek byl necekane krasny a rozeznel v ni struny pocitu, na ktere malem zapomela. Uvedomila si, jak je krasne byt zase k nekomu bliz, citit jeho dech blizko sveho a prestat myslet na problemy vsedniho dne. Nekolik hodin dane jim do vinku poznani ubehly jako voda. Nastal cas louceni s dlouhym polibkem na zaver. Rozesli se kazdy svym smerem, kam je zivot vedl. Divka udelala par zoufalych pokusu jak se s nim udrzet v kontaktu. Mozna az moc prehnane reagovala na urcite veci z obavy, ze uz nenajde nikoho s kym by se opet citila, jak se citila. Ale nemyslete si ze byla blazen, byla jsem to jen JA, me srdce a me pocity. Obycejny zivot, tvrda realita.........


synáček
08. 12. 2003
Dát tip
Není to pouze jen kouzlo lásky, není to ani kouzlo okamžiku a není to kouzlo osobnosti...není to kouzlo spousty jiných komponent (o nichž jste vy dva ani nemuseli mít tušení). Je to všechno dohromady! Bylo to všechno dohromady…! Jsem přesvědčen o tom, že kdyby cokoli chybělo, už by vše vypadalo trošičku jinak: bylo by to jiné kouzlo, jiného okamžiku! Opatruj tu vzpomínku ve svém srdci jako vzácný drahokam a poděkuj osudu za to (a teď pozor – bude to znít tvrdě), že žádné pokračování nebylo…. Byla jsi zařazena do nekonečného příběhu těch nejkrásnějších Lásek světa! Lásek, které nikdy nekončí, protože nikdy nemohly začít…jsi prostě další Julie Kapuletová…a dokázala jsi se o svůj tragický příběh krásně podělit… TIP…a díky za všechny, kteří si při čtení Tvého příběhu budou (alespoň na chvíli) připadat jako Montekové…

Vinki
16. 11. 2003
Dát tip
rozumim, vazne rozumim... :(((((((

Vinki
16. 11. 2003
Dát tip
a asi i znam, prestoze muj problem je "jen" Brno - Opava - ValMez, jenomze vzdalenost je vzdalenost. Se smutkem, nebo prave ze smutku... *

sidonia
16. 11. 2003
Dát tip
taky to znám....T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru