Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o "nelipni"

16. 11. 2003
4
1
1607
Autor
zvedavec

koľkí chcú hodnotiť...

o „nelipni“

 

 

Na dne partnerského pekla pochopil, že „nelipni“ je riešením, aj keď ide o  vlastný obraz o sebe.

 

Že môže pripustiť, že je veľmi, veľmi zlý človek. 

I keď vedel, že pokúšal sa robiť, všetko, čo vládal, aby ním nebol. 

A očakávajúc úľavu tohto riešenia, precítil i to, že bez bolesti to tak či tak nejde.


1 názor

Andulka
28. 11. 2003
Dát tip
...ty mluvis jako kniha...:-)))**

Liso
22. 11. 2003
Dát tip
Take nieco som chcel povedat aj ja :-)

Liso
18. 11. 2003
Dát tip
Pripustam to! :-) Len lipnem este na comsi... Nedokazem prijat, ze nepochopim co mam robit... Bolest vlastna nevadi, ale vadi bolest blizkych. (je vsak bolest blizkych bolestou nie vlastnou? Je treba sa naucit pit aj tu??? Dokedy budeme ziakmi tychto krutych experimentov???)

zvedavec
18. 11. 2003
Dát tip
vlastna bolesť mne vadí (aj keď sa jej nechystám za AKÚKOĽVEK cenu zbaviť), môže nevadiť? Bolí. Je ale poskladaná asi z toho všetkého - aj z toho, že je v nej bolesť iných. A sme napokon dosť zajedno: najviac asi bolí strach, neriešiteľná zodpovednosť za iných. A neistota. Aspoň to je moja skúsenosť.

gabio
16. 11. 2003
Dát tip
že bez bolesti to tak či tak nejde. Máš pravdu, nejde... t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru