Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rubikova kostka

17. 11. 2003
5
0
1206
Autor
Avril

Za třicet vteřin umíš složit Rubikovu kostku ,

a v mozku máš jen ty ,tu minipamět čip,

já ale nedám si říct a říkám ti SYP.

A nevracej se  dokud nespočítáš  Tesla Strašnice,

jak spojím to co se vzpírá velice?

Však ten tvůj mozek,který násobí a dělí+ mé srdce veliké jak kachna na neděli!


katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
"takový všelijaký" je poměrně výstižný názor... protože jiné to není :)

Minimálně stojí za přečtení *

Vinki
17. 11. 2003
Dát tip
Ja bych poprosil o opraveni interpunkce, protoze to opravdu hodne rusi. Az to opravis, dej vedet a ja prijdu hodnotit :).

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
No, mně se to nelíbí ... ;) Nemám rád, když někdo v dílech zdvojuje, či dokonce ztrojuje otazníky či vykřičníky. Stejně tak jsem to dílo četl asi pět minut, než jsem si dosadil veškerou chybějící interpunkci a vůbec jsem pochopil, co ta slova vlastně dávají dohromady. A to všechno na čtyři řádky ... no.

Cheeky
17. 11. 2003
Dát tip
Dero:víš třeba to není jenom o interpunkci :o) mě se líbí ta myšlenka:Jak spojím co vzpírá se velice? jinak ta interpunkce je vážně síla :o) zajímavý myšlenky, já bych tohle asi nevymyslela :o) a proto *

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
Jo Terko....... Ta interpunkce by fakt chtěla..... Jinak můj názor zůstává:)

Avril
17. 11. 2003
Dát tip
každej má svůj názor,já vím,že ta interpunkce je děsná,ale tohle byla jen básnička ,kterou jsem jen zkoušela,jak to tady funguje,bylo to moje druhý dílo,tak to ještě moc neumím...snad se polepším!

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
No tak si to oprav a bude to GOOD!!!!:))))

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
Ono "Mně se to nelíbí" bylo k dílu samotnému, to nemá s interpunkcí nic co dočinění ... ;)

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
Dero:::::: ale je to zas něco jinýho ne????:) Hi hi:)

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
Prosím ... ? ;))

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
Děkuji:)))))))))) He:)

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
Good joke ... ;))

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
jo jo:))))........

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
;-p ... mě nedostaneš. ;)))

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
Že ne???:)))) Chele budem se zas chvíli vyjadřovat k tématu ne??? Co se ti na tom díle tak nelíbí???

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
Nelíbí se mi ta nepřehlednost, nelíbí se mi vyjádření myšlenky (čímž ale neříkám, že se mi nelíbí myšlenka) a nelíbí se mi, že, ačkoliv to je rýmovaně, je to na řádcích jako pospolitý text ...

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
Jo jo.... Mělo by se to vážně nějak oddělit.... Mně trošku trvalo, než jsem si uvědomila spojitost.... No jo no... Zase máš pravdu...:)

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
Asi takhle, dát si trochu práce s interpretací ... tak to mohlo být o stovky procent lepší ... ;))

Mishulda
17. 11. 2003
Dát tip
No... to už je lepší:)

Andulka
17. 11. 2003
Dát tip
Rubikovu kostku jsem mela jako dite...nikdy jsem ji neslozila. Rubikovu kostku jsem si koupila znovu asi pred rokem. Mam ji v koupelne a skladam vzdycky kdyz se cachtam ve vane. Umim slozit stranu bilou....a tim to zatim konci....:-)

hele já už to četla...teda bylo to malinku jinak ale bylo to úplně skoro asi o tři slova stejný....(takže nic) no ale jako hezká básnička...a Rubikovu kostku jsem teda nikdy nesložila...a na počítači Tesla Strašnice sem též nepočítala..

per_zay
17. 11. 2003
Dát tip
hmmmmm .... ale jo .... T

mnu ... takový všelijaký :))

Avril
17. 11. 2003
Dát tip
díky i takovej nazor beru

Mishulda
16. 11. 2003
Dát tip
Vážně dobrý... Jsem zvědavá na ostatní kritiky *

Avril
16. 11. 2003
Dát tip
děkuju

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru