Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč???

16. 11. 2003
1
0
586
Autor
lolety

Obrovská pes z úžasnýma hnědýma očima,se toulal ulicí.Toužil po lásce a ....... A jak to bylo dál???

Bylo pozdě v noci ,lidé v domě oddechovali v nerušeném spánku.Pouliční lampy svítily na ulici, po které se procházelmladý muž.Měl černé vlasy a luboké hnědé oči.Byl zahalen do tmavého kabátu.Nebyla mu zima.Ale pocit samoty ho ledově užíral na srdci.Zastavil se před domovními dveřmi.Fascinoval ho klid všude kolem ničím nerušený klid šťastně spících lidí.Vstáhl ruku na kliku a....

 

Bylo pozdě v noci,lidé v domě oddechovali v nerušeném spánku.Převalovala se ze strany na stranu.Nemohla spát zachumlala se do deky nebyla jí zima ale na srdci jí zžírali ledové vzpomínky.Pramen zrzavých kudrnatých vlasů jí sjel po tváři.Vstala z pohovky a oblékla se.Lákalo jí jít ven na klidnou ničím nerušenou ulici.Šáhla po klice dveří a........

 

Nemohl vejít do vnitř.Byla tam a on jí chtěl.Při vzpomínce na ni se mu zježily chlupy na těle.Už zase cítil ten podivný tlak všude na těle.Blýžila se půlnoc.O točil se a chtěl co nejdřív odejít musel zmizet.Bylo pozdě přestal se ovládat.Uslyšel za sebou hluk otočil se a....

 

Zbývalo jí posledních pár schodů.Musela odtud odejít vše kolem jí ho připomínalo.Jeho úžasné hnědé oči.Otevřela veře na ulici zavřela oči a zhluboho se nadechla nočního vzduchu.Na kostelních hodinách začalo odbíjet půlnoc.Otevřela oči a......

 

Uviděl jí stála tam svítil na ní měsíc.Nebyl to už ale on.Bylo to divoké zvíře.Něco však po něm zůstalo úžasné hnědé oči,třpitily se v chlupatém čumáku.Vrhl se po ní a rozsápal jí.Sápal jí z chutí po lidském mase!A z touhy po její lásce ,kterou už nikdy nemohl mít.Olízl si čumák a....

A odešl tiše jako noční zvíře nechl její zbytky ležet na schodech i z láskou a lidskými pocity ,které k ní choval.Zapomněl na ní zapomněl na celý lidský svět.


katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
jak už řekli, není co řešit...

Yossarian
23. 11. 2003
Dát tip
dík za pravdu, je to hezky napsaný, ale jazyk chybí

Bizkitfreak
22. 11. 2003
Dát tip
Yoss, tady hrubky asi záměrem nebyly, nespadají do kontextu, ale sám Topol tvrdil, že chyba, kterou autor textu zanechá, se opravovat nesmí. Lol, není to malé písmo, kvůli kterému se to špatně čte, ale spíš časté chyby v interpunkci atd, které čtenáře hážou hned jinam. Na debut je to ale jiste tipovatelné dílo. Ostatní: Nevšimli jste si, že to je jeden z mále debutů začínajícího písmáka, ve kterém se nepíše o očích jako nebe? Já to tedy tipnu...........

Bizkitfreak
22. 11. 2003
Dát tip
Errr... i když... teď jsem si přečetl prolog... Je to jako z reklamy v metru na nějakou Vieweghárnu.....................

Bizkitfreak
22. 11. 2003
Dát tip
avi

Yossarian
22. 11. 2003
Dát tip
Bitzi: tak to teda sorry, ale tip za takovýhle hrubky nesmí dostat, i kdyby to byla ta nejlepší věc na světě, jedině až když to opraví s Topolem se dá souhlasit, ale on tohle nečet, to tahá nejenom za oči! ale držím palce do další práce

Bizkitfreak
22. 11. 2003
Dát tip
Tak tedy dobrá...

Yossarian
22. 11. 2003
Dát tip
:)

Katerina
21. 11. 2003
Dát tip
Jaké bylo zadání toho úkolu?

Kytiii
17. 11. 2003
Dát tip
Taky si myslím, že "z láskou" asi nebylo myšleno vážně! Ale protože je to tvá prvotina, neházej hned psaní za hlavu :o) Určitě se z toho vypíšeš...

Proč????!

lolety
17. 11. 2003
Dát tip
Tak to asi za moc nestálo nevadí.Třeba to příště bude lepší.Ráda si poslechnu radu.Třeba od spící krásky.Zajímalo by mně jak by to napsala ona kdyby dostala za úkol stejnou tématiku.!

Jejda, to je tak strašně malilinkaté písmo, že vidím jen rozteklou barvu :-( Měla bys s tím něco udělat, takhle se to opravdu nedá číst!

Yossarian
16. 11. 2003
Dát tip
překopčil jsem to do wordu abych to vůbec přečetl, myslím že těch osm chyb je tam asi schválně, protože třeba "Blýžila" nebo "třpitily" nemůže normální člověk napsat, leda že by byl částečně negramotnej, sorry

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru