Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mumie

17. 11. 2003
0
0
604
Autor
lucík

       Loly chtěla sehnat práci,ale nikde žádnou nesehnala.Když jednoho dne jí zavolal muž,který se jmenoval Anderson.Nikdy o něm neslyšela,ale nabídl jí práci a to bylo hlavní!přišla nasmluvené místo,byla tam tma,nikde ani noha.Uslyšela povědomý hlas.Chraplavě promluvil:,,Slečno Forestová?"Zatajila dech,ale odpověděla,,Ano,jsem tady pane Andersone!"Svítilo jí do očí oslňující světlo a z něj se vynořila nestvůra.Oči krvavě rudé,tu a tam koukala kost,svaly jenom na nohách a na hrudi a za ní se táhl dlouhý obvaz.

       Začala křičet,ale nebylo jí to nic platné.Mumie z ní začala seškrabovat kůži.Nic už nevnímala,ani nemohla...........................

      Nad hlavou jí zapípal budík.Loly se probudila celá spocená.


katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
nepiš, víc čti :)

Ditka
21. 11. 2003
Dát tip
zajímavý Lucí..moná y to chtělo víc ozepsat...pokračuj...:)

Ditka
21. 11. 2003
Dát tip
oprava...možná...............rozepsat...je pozdě jsem unavená..omlouvám se

_kxk
18. 11. 2003
Dát tip
Akční mumie.....:o) Já bych to taky spíš zařadila do jiný kategorie..teřba povídka by se hodila víc.;o)

Kytiii
17. 11. 2003
Dát tip
Tohle není drama... je to krátká povídka - možná fantastická, ale určitě ne drama (drama je divadelní hra!). Určitě piš dál... časem se vypíšeš. Hodně štěstí.

tyjo tyjo jako ...strašidelný to i trošku je:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru