Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

penetrace na postupu

18. 11. 2003
0
0
2841
Autor
houmles

pojďte se natřít...

dnes, to jest úterý 18. list'o'padu, uskuteční se v pražském klubu guru konzert kapel den matek, penetrační nátěr a evils parsley. zván jest každý kdo obětuje pár kačáků na vstupné, celá akce započne po osmé hodině večerní (takže baj voko v devět jak na koni). a komu se to nelíbí, ať napíše zase nějakou hezkou kritiku jako že třeba neumíme hrát - už podle názvu atd atd jak už je tady dobrým zvykem. a vysere si voko ;-)
houmles
05. 12. 2003
Dát tip
jojo, jestli to vyjde tak bych dorazil. uvidim jak budu zmasakrovanej ze soboty ;-)

tloudev
03. 12. 2003
Dát tip
nevim, moje neue slecna na me neco pece, uvidime.. hlavne do 9 zkousime s kapeloj, takze to asi dost nestiham. a abych pravdu rek netusim co je riviera ;-) sem to dycky pokladal za nejakou plazovou oblast tusim ze ve francii?

houmles
03. 12. 2003
Dát tip
jo a abych nezapomnel: ted v sobotu hrajeme v hospode u labute v sazave nad sazavou.. takovej punkfest, jeste tam bode asi dalsich 5 kapel.. VOH, vodopumpamasomlejn, skreky z reky, porucha mikrofonu, este nekdo mozna...

houmles
24. 11. 2003
Dát tip
avi... je to dnes!

houmles
24. 11. 2003
Dát tip
od 8mi vecer

houmles
24. 11. 2003
Dát tip
neposilal? ja myslel ze jsem ho posilal :-/

houmles
20. 11. 2003
Dát tip
dobre, dalsi konzert je opet v guru, v pondeli 24.11. avsak pod jinym nazvem - tentokrate se kapela jmenuje narkotika, zbrane a devky :-)

No dobře, ale jen proto, žes tak prosil: HRAJETE JAK PONOCNÝ !!!!!!!!!!!

houmles
18. 11. 2003
Dát tip
jo, a cislo dila je napadne devitkovite.

houmles
18. 11. 2003
Dát tip
uz fachčí...

houmles
18. 11. 2003
Dát tip
tak ted koukam ze dila s cislem nad 100000 se nezobrazujou.. to jsem opravdu stihnul zahlasit na posledni chvili ;-)

Já si vyseru voko :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru