Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obraz

18. 07. 2000
6
0
2716
Autor
Bambulka

malir - autor neznamy

Divam se na Tvou tvar zastrenou morem slz... Mluvim s Tebou ale Ty neodpovidas Chtela bych Te obejmout ale Ty mi vracis jen nechapavy pohled. Zvednu ruku, chci Te pohladit vsak misto teple hebke kuze dotykam se jen - studeneho skla meho zrcadla...
Bibša
21. 02. 2002
Dát tip
Pořád stejně krásná!!! I básnička!

AZALIN
06. 05. 2001
Dát tip
:-)

Sala
21. 04. 2001
Dát tip
*! vyjdi si naproti k políbení z rámu :-)

Jákob
19. 11. 2000
Dát tip
:o)

Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
*Obraz: "zastřenou mořem slz..." ... bože můj, to má sílu ... i zrcadla mají kůži ... závidím Ti, já ztratil vlastní obraz, moje duševní projekce podoby se prostě neshoduje s tím, co tam vidím ... vaúúú ... hodně smutné, hodně dobré (není tu přímá uměra, určitě)... Můžeš-li sežeň si nějak píseň od Igora Šeba Milujem se málo ... měl jsem ji k Tobě puštěnou a sedlo to ... Bibi: haha, jestli u Tebe doma vypadaj takhle všechny zrcadla ... 8c) m.

Albireo
18. 10. 2000
Dát tip
Moc hezké - Tipnu si. Bambulko, jak to děláš, že tvoje básničky vyprovokují vždycky tolik kritik?

Bambulka
18. 10. 2000
Dát tip
Albi: zas tolik jich není... jinde se to provokuje mnohem víc:o) ale ... mám Písmáčky ráda! a to stačí... oni si tu cestičku najdou sami...

JiKo
10. 10. 2000
Dát tip
Dobré.......! Líbí

Bambulka
04. 08. 2000
Dát tip
Stevenson: jo, cely zivot je jedna velka skola... chodim rada do skoly!:-)) Sly: moc nemysli :-))

Sly
25. 07. 2000
Dát tip
sakra a sakra ...

Stevenson
23. 07. 2000
Dát tip
ne ze by nelibilo.. ale mam dojem, ze vetsina kritiku ma vetsi obrazotvornost nez autor..)) ale alespon poznavam, jak se jeden musi stale ucit..)

Bambulka
21. 07. 2000
Dát tip
Ufff... lidicky, tak tohle jsem necekala! Zivot prece neni tak smutny, jak tahle basnicka mozna vyznela... i kdyz se nam nekdy dejou veci na prvni pohled ne zrovna prijemne, tak nakonec vzdycky zjistime, ze je to s nami vlastne mysleno dobre... vsechno ma svuj vyznam, vsechno je nova zkusenost a je jen na nas, jestli se z toho poucime a posunem se tak o kousek dal... Mam vas rada, Pismacci!

Merle
20. 07. 2000
Dát tip
básnička zbytečně dobrá, moje pocity zbytečně smutný... a jeden zbytečněj tip

Bibša
20. 07. 2000
Dát tip
Opravdu povedená, život je nespravedlivý, když za nejlepší básničky člověk musí platit takovým smutkem! Jo a malíře znám, jsi to ty! Schválně zkus přimalovat fousy pod nos, a dva culíky a přidat třeba úsměf... ha a ono to fakt jde. Tak se na tu cizí holku v zrcadle směješ a ona se směje na tebe. Už nejsi sama, viĎ?

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
Docela jsem se zapotil, než jsem dešifroval snad vše, co tam bylo ukryto. Deset veršů, ale znělo to jak pozdravení od Sfingy. Naštěstí na jedné straně zrcadla stál anděl. Také Tě Tipnu a Ty si setři ty černé perly s očí.

Tynic
19. 07. 2000
Dát tip
***!

Proud
19. 07. 2000
Dát tip
Líbí (tip). Má to nápad a pointu a to mám rád.

Mahoney
19. 07. 2000
Dát tip
TIP není co dodat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru