Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

12 dní po té

29. 11. 2003
3
0
2163
Autor
Kratas

231103

Další Neděli říkám dobré ráno,
je to milenka, co mně večer opouští,
celou noc měla u mně rozestláno,
však já vím, že jsem dvanáctý den sám.

 

Dnes nebojím se duchů, příšer, démonů,
teď bojím se mít rád,
proč vždy opouštíš mne ve shonu
a já vím,že jsem dvanáctý den sám.

 

Jak jen slova ranit dovedou,
i když jich jen hrstka je,
mé srdce vejpůl rozetnou
a já vím, že jsem byl dvanáctý den sám.

 

Krvácím.


katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
nakonec jsem se musel přijít podívat, po čem že je to pokaždé x dní... no, není to nic objevného, ale asi to pomůže... tak proč ne :)

hatlalinka
29. 11. 2003
Dát tip
a co se dá nazvat objevným...já nevim...to je jedno :-)

Kratas
29. 11. 2003
Dát tip
katugiro: a co je na lidském životě objevného? Prakticky nic. Ale já jsem to už vysvětloval dříve. Není to o tom, že něco objevují, ale o to, že teď něco žiju a tohle mi pomáhalo. hatlalinka: Ty jsi takový můj obránce. Děkuji :o)

hatlalinka
29. 11. 2003
Dát tip
vždyť víš :-)

DwainDibley
29. 11. 2003
Dát tip
Opět zde objevuji jen další vylévání si duše bez jakéhokoliv náznaku originality nebo vlastního směru. Zpracováno to není špatně, ale takových básní jako je ta tvá můžeme na Písmákovi vidět tisíce. Ale jde jen o můj názor, rozhodně pokračuj v tvorbě. Jen příště víc mysli a míň vylevuj.. Pokud se to tu dělá, prosím autora o ohlas na svoji kritiku.

Kratas
29. 11. 2003
Dát tip
A přesně o to mi šlo, o vylévání, které mi v tu chvíli moooc pomohlo. Je to totiž okamžitá reakce, kterou jsem psal jak jsem to cítil v tu danou chvíli. Proto jsem tam nic neupravoval. Ale to jsem psal už u prvních zápisků v kritikách. Nebyly to žádná díla, ale veršovaný denník, který mi dal hodně a pomohl mi se dostat z největší krize.

sidonia
29. 11. 2003
Dát tip
líbí, tip

perfekt, s dovolením klubík*

Sandra
27. 11. 2003
Dát tip
pěkné - jako ty předchozí

3/5 tématicky ohrané, ale jinak pořád stejně pěkné a smutné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru