Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V rozjezdu

25. 11. 2003
2
0
1261
Autor
Gérard_Rea

Událo se.

A temnou nocí nese svoji krásu líně dál. Sedí. Přemýšlí. Její ústa prahnou po něčem novém. Její obličej rozjasňuje letmý úsměv s lehkým nádechem posměšku směřujícím ke stínům skrytě pozorujícím její nahou krásu a toužícím. Oči závidí, vidíc to, co by radši ani vidět neměly. Ústa má stále pootevřená, jako by chtěla prozářit okolí svým jedinečným výrokem, jenž by usadil i ty nejskalnější samotáře ztrácející se v její nekonečné něžnosti a nevinnosti. A opravdu. Opravdu se odhodlala přetnout ticho a všednost půlnočního rozjezdu větou, jenž se navždy zachytí v mojí chabé paměti: „Aby ses neposral, debile“.

_kxk
23. 01. 2004
Dát tip
Hééééj..T TI TIP!!!!:))

to jsem od tebe ještě nečetl. Hmm... zajímavé. A dobré. PS: To se ti fakt stalo?

maia
26. 11. 2003
Dát tip
:-)))

Gérard_Rea
26. 11. 2003
Dát tip
Nikita - No bať. Někde kolem role, šálou osmičkou od Macka (v kráku snad již ani není nutno dodávat).

hajdam
26. 11. 2003
Dát tip
Tak to je pěkně ze života, tak to chodí...

_kxk
26. 11. 2003
Dát tip
Hezky napsaný..;o) Hlavně se mi moc líbí první čtyři věty..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru