Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nadsamec – instrumentum in corporeus amor*

28. 11. 2003
6
0
2932

Příběh rozporu a výlučnosti těla a duše. Příběh dvou, rozdílně myslících lidí. Příběh podle skutečnosti.

 

Ostruhy zabořené do slabin,

Šeptavý smích řve do mých zad.

Krutá grimasa, jejíž sílou se udávím,

Horká myšlenka, a v těle chlad.

Topíš se…sám.

Moje duše má hlad…

 

Láska?

Jak bezvýznamné slovo!

Jak hloupoučká kráska,

Co plácá se v blátě…

Smrtihlav – Láskohlav,

Umíráš…na uměleckém plátně.

 

Nepřestáváš, druhá noc je stále mladá…

A opakujíce to, co už stokrát,

Ráj na hlavu nám padá…

Jsi lidský stroj na lásku,

 – víc nemůžeš mi dát…

 

Akt lásky je přec tak bezvýznamný!

Zvlášť pro stroj.

Frázi!

Miluj i mojí duši!

Nedokážeš…

 

A vypínač?

Nefunguje…

 

 


Notreal
12. 05. 2004
Dát tip
tohle se Ti fakt povedlo - řadím mezi nej. další slova už nejsou zapotřebí

Hodně zvláštní...takové bizardní...ale líbí se mi to...t.

SilverArrow
09. 01. 2004
Dát tip
Tak za nadsamce ti dam tip. Prosti gustu...."miluj i moji dusi" to uz jsem nekdy slysel

Kdy? :-)

SilverArrow
09. 01. 2004
Dát tip
Od kazdy holky..........

SilverArrow
09. 01. 2004
Dát tip
Od kazdy holky..........

Začínám si o tobě dělat obrázek...

m11
27. 12. 2003
Dát tip
t

No dík, dám si na něj už pozor ;)

Aerotik
20. 12. 2003
Dát tip
Také mám dojem, že tahle je slabší - i když opravdu slabou asi napsat nemůžeš. A rým láska/kráska je asi ten nejzprofanovanější po láska/páska :-)

Je jak jsi to poznal? :-D Ne, díky za kritiku :o)

815_0
06. 12. 2003
Dát tip
Láska ? Jak bezvýznamné slovo ! Za tohle máš u mě TIP - jinak - ta myšlenka - nebo - spíš to sdělení veřejnosti v celku jednoduchý - ale zpracování tomu dává divný tajemno, které se mi zdá v tomhle případě celkem zbytečné :-)

Crowley
30. 11. 2003
Dát tip
Mám tě za sexuální deviantku a neutěšenou nymfomanku postrádající duchaplné (i citové) týrání. Nakonec, proč ne :-) A k veršům: musím se ti omluvit, dost tvých básní se mi sice líbí, ale tahhle až tolik ne. Možná na ni jen zrovna nemám náladu, ale přijde mi, že umíš lepší jak myšlenkou tak zpracováním... Dnes s povzdechem Crw.

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
nelíbí se mi to zpracování, takže se do hlubčí kritiky pouštět nemůžu... :)

* stroj na tělesnou lásku

zvedavec
28. 11. 2003
Dát tip
tak prečo...a načo? Prečo nehľadať uspokojivé?

Nechápu, co tím chceš vyjádřit...?

zvedavec
28. 11. 2003
Dát tip
vychádzam z prologu: Příběh dvou, rozdílně myslících lidí. Příběh podle skutečnosti. prečo nehľadať rovnako mysliaceho človeka? Alebo : prečo nevyjadriť svoje túžby a prečo netrvať aj na láske netelesnej, nielen na telesnej?

Preco? Pretoze Nadsamec tu nie je od dusevnej lasky, ale od plodenie, od lasky telesnej. A ked zena potrebuje silnu - opravdu silnu - telesnu lasku, preco ju nevyuzit u Nadsamca? Aj ked pak sa nema divit, ze ju nemoze lubit dusevne. Nieco na tom co hovoris bude, ovsem ked ho lubis, nemozes si len tak najst cloveka "rovnako mysliaceho". Ona ho miluje tak, ze nedokaze milovat ineho. O tom to je. Nie je to moj aktualny pripad, ale je treba tomu porozumiet, o co som sa vlastne snazila. Dakujem. Ch.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru