Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha

01. 12. 2003
3
0
1783
Autor
Hanca

Snaha popsat pocit touhy, takové co sžírá a je hluboká a silná.

Touha

 

Budeme si do očí hledět

a jen my dva budeme vědět,

jaká to síla nás poutá a sžírá,

jaká to touha a něha nás svírá...

 

Cosi se v nás rodí a cosi umírá,

cosi lásku plodí a cosi užírá.

Kde se v nás ta vášeň bere,

to naše nitro na povrch se dere.

 

Kde se rodí to okouzlení,

je to našich duší probouzení,

to síla přírody nás vábí,

proti této my jsme slabí!


Mila_cik
31. 08. 2004
Dát tip
:-) Jemné, milé...prostě pěkné

Barcza
03. 12. 2003
Dát tip
Tvá báseň mi připomíná prožívání první velké lásky.Odevzdání se tomu druhému může být jednoduché,ale často to bývá naopak a dá to spoustu práce.Někdy člověk zažije zklamání,ale risk je zisk ;-) A máš pravdu.S přírodou se prát nemůžeme ;-)

Hanca
03. 12. 2003
Dát tip
Díky za kritiky. Ha, ha prvni láska, to bylo před 20 lety.

Hančo já Ti dam Tip :-)

3/5 i takhle se dá touha vykládat :)))

Hanca
01. 12. 2003
Dát tip
:-) - co to znamená, těm smajlíkům stále moc nerozumím.

PetrBouska
01. 12. 2003
Dát tip
kratke hezke, skus se nekdy k tehle basnicce s odstupem casu vratit a znova se nad ni zamyslet ... myslim ze by to nemuselo byt spatne kdybys nektera slova vypustila napriklad : Cosi se v nás rodí a umírá, lásku plodí a užírá. v nás se vášeň bere, naše nitro na povrch se dere. nevim je to jen muj navrch a moznost ale myslim ze se najdou jiste mnohem lepsi nes ja, jen si tak obcas pisu a basne sou dost individualni chce to potlacit svou autocenzuru a zaroven ji drobet vic pouzivat ale jak rikam mne se ta basnicka jaks ji napsalas libi a i ja sam delam spoustu chyb a to nejen gramatickych vim o tom ale pisem pro radost a alespon ja proto ze citim obcas tu potrebu nejak vyjadrit to co je ve me dostat to ven nevim proc srdce se to pokousi vyjadrit v pokusech o poezii ... jinak preji hodne uspechu !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru