Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měla jsem...

03. 12. 2003
5
0
1447
Autor
sazzy

"Měla jsem sen. Strašně zvláštní. Byl obalený mlhou a já ho viděla. Chápeš to? Věděla jsem, že se mi zdá přesně ten sen, kterej se nade mnou vznáší."

"Zase mluvíš hlouposti!"

"Ne, nech toho, to nejsou žádný hlouposti, náhodou mi připadá nesmírně důležité vědět co se mi zdálo. Chtěla bych znát i Tvoje sny."

"Žádné nemám."

"Máš určitě máš, jenom si je nepamatuješ, každý máme svoje sny."

"Můžeš mi prosímtě říct co Ti kdo předepsal za léky? Už se v tom přestávám orientovat."

"Posloucháš mě vůbec co Ti tady celou dobu říkám?"

"Opravdu chceš, abych Ti odpověděl?"

"Jistě!" prvně zvýšila hlas.

"Pak tedy, ne, nevím o čem tu celou dobu meleš!"

 

Polkla.

Ta věta ji hrozně zablolela, bylo to jako by se řízla o velmi tupý nůž.


Robinia
02. 02. 2004
Dát tip
Hezké, škoda jen, že tak moc pravdivé... Tip

Andulka
04. 12. 2003
Dát tip
napadity titulek, jinak souhlas s Hanee, naslouchat druhemu je prinejmensim slusnost...:-)

Margaret
03. 12. 2003
Dát tip
hůů*..ale tohle se mi taky stává..jenom mi to lidi většinou neříkaj nahlas:)

Rowenna
03. 12. 2003
Dát tip
No co napsat, je to neurvalec - a navíc omezený. :-)

pbadraj
03. 12. 2003
Dát tip
málokdy si pamatuju sny, ale tuším o čem vede ženuška řeč ;-)

Kastel
03. 12. 2003
Dát tip
Co je to sen ? Byl jsem tuhle na senech ta holka mi brala dech jak vidlema házela byl jsem z toho do běla :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru