Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...porodní bolesti

27. 07. 2000
0
1
2853
Autor
kalinka

..,druhé zuby, cokkoliv bolestivého svou nezvratitelností..

Pohlcuje mě černá dospělosti, utíkám k dětství - růžové.. Leč ta - k mé zlosti, mění se v louži šedivé....

1 názor

Matob
09. 03. 2007
Dát tip
Mám rád básně o všednosti všedního dne, žádná šedá není ost šedá na to to vyjádřit.. v jednoduchostije v tomhle případě síla. Tip ale nedostaneš.. nenávidím růžovou :)

JiKo
09. 09. 2000
Dát tip
Ve vzpomínkách se ale nedá žít ... BTW: čtu tě teď jednu za druhou a je zajímavý, že blbůstky a indispozice na mě dost působí

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
no, sůvičko, od toho jsou ty ťukací stresovače na přechodech pro chodce, co ti rytmem nalhávají, když máš bílou hůl a černý zasklení, nebo máš hokej v červený a zelený a jsi dost krátkozrakej na to, abys rozlišil panáčka go a stop, že žádný auto se tě nechystá přejet, když na ten bláznivej step vkročíš na neviditelnou vozovku:o)) Jinak barvy si dosaď dle libosti, co hrdlo ráčí, jen jsem to zjednodušila:O)))

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
soráček sůvičce, za záměnu pohlaví, ale snad to není taková trága,což?!:O)))

suva
22. 08. 2000
Dát tip
No záleží taky na tom, jak je kdo barvoslepej

Brablenec_P
01. 08. 2000
Dát tip
Poněkud krkolomně vyhlížející, ale chtě nechtě... ...Asi je to tak to mi věřte !

zolli
28. 07. 2000
Dát tip
nesouhlasim! /tady je nejaky hlasovani?/

Bříza
28. 07. 2000
Dát tip
pěkná drobnost...

kalinka
28. 07. 2000
Dát tip
je to praarchiv, což není omluva.Hlasování není třeba. Taky to vidím pokaždý jinak.Podle toho, kde zrovna stojím...:o))) Takže žádná definitivní definice o životě, jen ... áále,co bych to dovysvětlovala, kategorie blbůstka - byť ne mi zcela blízká pro zařazení - jiné nemaje, posloužila..Radno ji tak i tak brát, blboučce...:o))

Jákob
27. 07. 2000
Dát tip
souhlasím ...

papouch
27. 07. 2000
Dát tip
nesouhlasím ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru