Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oni

21. 12. 2003
7
0
2762
Autor
meanka

Oni...to znamená on a ona... Ale on bez ní (stejně tak jako ona bez něho) neznamená nic...

Oni=on+ona

 

Uvězněni v tmy pevném objetí,

dlouze...snad hodiny tu stáli,

jak rodiče náhle bez dětí,

nosy schované v jistotě šály...

 

 

On=oni-ona

 

Nutností stalo se křičet,

však lehčí bylo zůstat němý,

dnes už mu ale

křičet dovoleno není...

 

 

Ona=oni-on

 

Můj rozum usnul mi v Tobě,

teď v této absurdní době

jsem vedle Tebe

                           -a Ty v hrobě...


vavucha
29. 02. 2004
Dát tip
hůů hůů hezkoučký:) čoveče já mám vždycky po přečtení tvejch básniček pocit že tě vůbec neznám a je mi z toho docela smutno...ale píšeš fakt krásně................................................. .....................................................tip....................................

meanka
22. 01. 2004
Dát tip
no jo rovnice jsou i pro me nekdy naprosto nepochopitelny... tak te mam moooc rada andüsku... :o)

aikay
21. 01. 2004
Dát tip
meanko,tahle se mi mooc líbí,i když musim přiznat,že mi chvilku trvalo než sem vzpočítala ty rovnice...nejkrásnější je:nosy schované v jistotě šály ttt(mtmmmmmmmmmmrrrr/r(a)(d)a)

kramny
05. 01. 2004
Dát tip
Nezlob se, ale já nemám rád ty otřepané rýmy - Tobě, době, hrobě... Nezlobte se na mě.

meanka
05. 01. 2004
Dát tip
kramny: ja se nezlobim...taky si myslim, ze tyhle rymy jsou dost otrepane, ale jedine temi poslednimi absurdnimi versi je nejlip prekryt smutek reality, kterou jsem popisovala. proste jen takova lehka absurditka jako zakonceni...

Seregil
02. 01. 2004
Dát tip
Hmmm.... velmi zvláštní, ponuré... klub

meanka
02. 01. 2004
Dát tip
Seregil: děkuju uctivě :o)

Vinki
22. 12. 2003
Dát tip
snad to neni pravdive *

k zamyšlení ... taky se vrátim ...*

meanka
22. 12. 2003
Dát tip
snuff: přesně tak Vinki: je to spíš zachycení momentální nálady... paranormality: vracej se jak je libo...jsi vítán :) ...Seregil taktéž :))

Seregil
21. 12. 2003
Dát tip
Zajímavé..... ještě si to přečtu....

Daly
21. 12. 2003
Dát tip
Rozhodně mě to zaujalo, což se cení!:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru