Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Temný Anděl lásky

28. 07. 2000
2
0
2494
Autor
Replicant

Jsi má spása ve světě bolesti, temný Anděl lásky, žijící v obrazech roztříštěného zrcadla duše. Beze strachu skrýváš tajemství a nejsi z těch, kdo si snadno zvyká na smutek. Pláčeš v tichém zvuku zoufalství a slzy stékají po jizvách krásné tváře, jež vytváří změť pocitů. Těžko umřít ve světě, kde Smrt nic neznamená a násilí je projevem lásky stálých milenců. A chybí cit a strach se skrývá v tajemných koutech naší lidskosti.
Líbí, klub!

Je to perfektní.... tipuji....

Bibša
31. 07. 2000
Dát tip
K tobě: Tak spíš koukám, kde se tu bereš po tak dlouhé době... ráda tě vidím! Vítej, tuláku. K básničce: Chtěla bych ti napsat konstruktivní kritiku, ale zaplavil jsi mě pár slovy: "Těžko umřít ve světě, kde Smrt nic neznamená a násilí je projevem lásky stálých milenců. A chybí cit a strach se skrývá", ke kterým prostě není co dodat. Je to šuprové!

Replicant
31. 07. 2000
Dát tip
Musím říct Bibšo, že jsi mě potěšila...že jsi si na mě vzpomněla...děkuji :o)

O.S.to6
28. 07. 2000
Dát tip
¤ nejsi z tech...

Yeziiinka
28. 07. 2000
Dát tip
Krásně zvláštní, zvláštně krásný...krásný.

wennddy
28. 07. 2000
Dát tip
hezký.....

Saxanka
28. 07. 2000
Dát tip
Strefilo se mi to přímo do Duše,krásný..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru