Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dál

02. 01. 2004
1
0
3192
Autor
LucyH

V tomhle citátu jsem se už mnohokrát našla a uvědomila si, že to je pravda. Občas se sice zastavíme a pobrečíme si, ale pak je třeba se zvednout a jít dál vstříc tomu novýmu.

Není podstatné, co si myslíte o životě, podstatné je, jak se cítíte. Lidé kolem nás přicházejí a odcházejí a my se musíme naučit brát to tak, jak to jde a ne , zabyvat se nějakým problémem věčně. Lidi jdou dál, život jde dál a my musíme s ním, ať se nám to líbí nebo ne.
LucyH
12. 02. 2004
Dát tip
To jsem neřekla :) Jen jsem podotkla, že oba dva máme své názory a "pohledy na svět" a těch se budeme držet. Proto bude rozumnější uvědomit si, že ne každý ma na svět stejný pohled jako ty nebo já a proto bychom se měli respektovat. Kdosi moudrý mi jednou řekl, že kolik je na světe lidských hlav tolik názorů svět má a je to pravda. Vždyť i ten "sebehorší" názor je něčí názor a tak bychom to měli respektovat. Nemyslíš :)?

StvN
27. 01. 2004
Dát tip
Tím spíš by se tě to nemělo dotýkat.

LucyH
27. 01. 2004
Dát tip
Jak myslíš, každej máme svůj názor a toho se zjevně budeme držet.

StvN
27. 01. 2004
Dát tip
Názor. Velmi oblíbené slovo. Každý individualista má svůj názor a tím je z něj hned filozof. Obyčejně se tím ale říká: Nemám už žádný argument. Měj si tedy svůj názor.

LucyH
27. 01. 2004
Dát tip
Dej mi pokoj, co vůbec čekáš? Co chceš slyšet? "Ano, to co jsi napsal je pravda a já jsem pitomá..." Tohle neuslyšíš, teda pokud to nebude v ironii. Jsem jaká jsem a nehodlám měnit sebe, ani svoje názory kvůli člověku, kterej napíše pár kritik a myslí, že zná lidi. Pokud mě soudíš, neznáš, nemůžeš a nebudeš znát ať už mě nebo ostatní. Je mi jedno co si o mně myslíš i o mých věcech, jen než začneš někoho kritizovat, koukni se sám na sebe a uvědom si, že ze sebe děláš děsně chytrýho.

StvN
27. 01. 2004
Dát tip
To je tvůj pohled. Tvůj postoj je zcela pochopitelný. Každý se tak staví. Každý mi může říct, že si o sobě hodně myslím, to lidi nesmírně dopaluje. Ale nic s tim nenadělají, jenom zrudnou a začnou škrábat a kousat. Spíš je to ale tím, že si mě každý chybně vykládá. Chybně, subjektivně, vztahovačně, egoisticky. Já jsem v tom nevinně. A nezlob se na mě už. Vždyť jsem to nikdy nemyslel zle.

LucyH
27. 01. 2004
Dát tip
Já jsem se na tebe nezlobila a nezlobím. Víš co? Uzavřem dohodu, já budu respektovat tebe a ty mě ... :) Jo?

StvN
27. 01. 2004
Dát tip
Tím chceš říct, že na sebe nebudeme mluvit. Šalamounské řešení.

LucyH
26. 01. 2004
Dát tip
No to teda vubec! Jen mi hodne vadi, kdyz me soudi nekdo, kdo me vubec, ale vubec nezna!

StvN
25. 01. 2004
Dát tip
Zato jsi uřvaná a vsadim se, že býváš i vzteklá.

LucyH
24. 01. 2004
Dát tip
NE!!!

StvN
18. 01. 2004
Dát tip
Vždycky od sebe odháníš lidi s vlastním názorem?

LucyH
18. 01. 2004
Dát tip
Pouze tehdy, pokud mi někdo začne moje názory vyvracet a osočovat mě, že jsem egoista.

StvN
18. 01. 2004
Dát tip
A nejsi?

LucyH
17. 01. 2004
Dát tip
Ok, jak myslíš, ale mě doma učili, že musíš napřed pomoct sám sobě, abys mohl pomoct ostatním. Až pochopíš v čem vězí tvoje problémy, budeš moct pomáhat ostatním. A kdo vůbec jsi, že mě tu soudíš? Jsi snad Bůh či co? Nejsi, tak se uklidni, ano? Moc děkuju!!!

Chick
07. 01. 2004
Dát tip
husty fakt hosně husty* ja taky jeden znám ten napsala moje kamarádka: V slzách je síla tak běž a žij!!!!

StvN
07. 01. 2004
Dát tip
Škoda slov. Zkusim to naposledy. Jsi ego ego, vidíš jen to, co píšeš ty a pochybuju, že jsi vůbec můj příspěvek četla. Protože píšeš tak, jako by ne. Stejně si budeš pořád říkat svou, že ano?

LucyH
06. 01. 2004
Dát tip
StvN: Zajímavá myšlenka, ale nejsem si úplně jistá, jestli to chuápu ...

StvN
06. 01. 2004
Dát tip
Příště pošli avízo. Jsi egocentrista. Podle citátu. Sebe vidíš ve středu dění a ostatní jako herce, kteří tě obcházejí. Já se na to dívám tak, jako by všechno stálo a jen já se hýbal. Prostě naopak.

LucyH
06. 01. 2004
Dát tip
Tak to miněny nebylo ... chtěla jsem tim jenom poukazat, že když se budeme zabyvat sami sebou a svejma problemama, neuvidime ty lidi kolem sebe, kterejm je treba pomoct.

StvN
05. 01. 2004
Dát tip
Víš, jestli ono to nebude naopak. Jestli ty jenom neprocházíš kolem jiných lidí. Ty jim vcházíš do života a tvoříš jejich osud. Pak není důvod ke smutku.

Krel
03. 01. 2004
Dát tip
chm..

Takové až banální, co ? A chybí autor. Nebo je výrok tvůj vlastní ?

LucyH
02. 01. 2004
Dát tip
Pišta_Hufnágl Vlastní ... pročpak?

LucyH
02. 01. 2004
Dát tip
sleeping_beauty šedý? Ani se mi nezdá, život takovej prostě je ... Buď přežiješ i tu největší bolest, kterou máš nebo tě zabije ...

Yossarian
01. 01. 2004
Dát tip
no jo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru