Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rezaví

03. 01. 2004
3
0
2068
Autor
kramny

Omylem jsem dal včerejší datum pro uveřejnění. Tak se nezlobte, že Vám to cpu znovu.

Chtějí se jen povznést na růžích a neutiší je vítr ospalý.

Často se hádají a když zrovna nenávidí, ustelu jim.

Není nic lepšího, jen se tak projít a nevidět věci.

Pak po půlnoci na bok se převalí a dál se trápí.


KayTee
14. 09. 2004
Dát tip
zajímavé

Aleya
08. 01. 2004
Dát tip
pěkná atmosféra, akorát mi nesedí to "dál se trápí". možná kdyby to bylo trápí se dál, tak spíš, ale to je věc citu.

Rowenna
06. 01. 2004
Dát tip
***takový nádech něčeho křehkého

Krel
06. 01. 2004
Dát tip
první řádek: "... neutiší je..." poslední řádek: "...se převalí.." bylo by dobré aby to mělo stejnou jazykovou formu, tedy aby buďto v prvním bylo je před neutiší a nebo v posledním se za převalí. takto to působí dost rušivě při čtení... Ale jinak tak trochu k zamyšlení...atmosféra...

Krel
06. 01. 2004
Dát tip
Ale te´d jak na to koukám, tak by se musel předělat celej první řádek...no...:-)

Je to mírně neobratné, ale, jak už tady někdo psal, poctivé. Tumáš ten tvůj toužebně očekávaný TIP !!

Je to mírně neobratné, ale, jak už tady někdo psal, poctivé. Tumáš ten tvůj toužebně očekávaný TIP !!

adrift
03. 01. 2004
Dát tip
jojo hodně pocitové.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru