Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

psychopatické vs. racionální já

03. 01. 2004
11
0
5813
Autor
h_a_r_r_y

Já & ona,

co je mezi námi?

Nic.

Nic?

Ne, já miluju ji.

Nekecám?

Fakt, směju se stavu ve, kterym jsem.

Směju?

Mam snad brečet?

A chci?

Někdy jo.

A ona?

Nikdy.

Co budu dělat dál?

Nic.

Nic?

Vlastne jo. Chci to skončit. A jí vzít s sebou.

Cože?

 

Přivážu ji k sobě a skočim z mostu.

To neudělám!

Vsadím se? Na co si myslím, že mám ten provaz?

Ale...

Hahaha! Sem posranej, co?

Proboha, ja nejsem normalni, co se to děje? A co ona?

Ona? Je na zadním sedadle.

Myslím ten zmítající se pytel?

Jo teď sem na to kápnul!

Proč zastavuju?

Most čeká!

Ne! Já ji k sobe nechci přivázat! Miluju ji!

Je pozdě srabe! 

Neeeeeee!

Hahahahahahaha!

ŽUCH


Argament
10. 07. 2005
Dát tip
hej*

Nicollette
12. 04. 2005
Dát tip
mezi námi!!! jinak nemam výtek *

neela
23. 02. 2005
Dát tip
Jo, potom můžu někoho utlouct...ale je to takový štiplavý..když to dostávám do těla, ale pak už nic nebolí, vlastně, spíš je mi to jedno!

h_a_r_r_y
21. 02. 2005
Dát tip
presne tak, taky chutna, co?

neela
16. 02. 2005
Dát tip
Jó to znám.. nejmenuje se to náhodou mormium nebo mufín?

h_a_r_r_y
11. 02. 2005
Dát tip
To ne, to bylo kdyz sem z pocatku odmital medicinu. Ale pak mi medicinka zachutnala a ted bez ni nemuzu byt. Prý to pomáhá na nervy a agresivizu, ale nezdá se mi..

h_a_r_r_y
10. 02. 2005
Dát tip
Ty myslís lazne ze jo? To nebyla zadna konstrukce ani nic takovyho to mi pomahalo s artikulaci. Bydlení bylo super, hrozne luxusni a dokonce me tam zamykaly, aby me nekdo neokradl. Jen jidlo me trochu zklamalo. Doporocuji.

neela
10. 02. 2005
Dát tip
To jsou hodní..aby tě nikdo neokrad..to je dobře že vím, že lidi jsou ještě tak milí.A nechtěli tě náhodou okrást sami?To mně jednou dali takovej blbej mundůr, abych se nemohla bránit..ruce jsem mněla zavázaný za zádama, ale takovm blbým způsobem. To ty sis asi víc připlatil, co?

h_a_r_r_y
09. 02. 2005
Dát tip
O takový móde jsem jeste neslysel... povidej.

neela
09. 02. 2005
Dát tip
Nebo, že by kovová, no to je jedno.. ..jakto, že si to nepamatuješ nenosil si to v léč..na dovolené v jednom kuse?No a ještě sem se chtěla zeptat, jaký to bylo mít na stěnách přibitý polštáře?

neela
08. 02. 2005
Dát tip
hele počkat..co ta ocelová konstrukce na hlavě..móda?

h_a_r_r_y
03. 02. 2005
Dát tip
nejsem, je to v klidu.. A vyholenou hlavu taky zdaleka nemam:-)

neela
02. 02. 2005
Dát tip
no uf.. ja už se lekla,že si to ty...

h_a_r_r_y
27. 01. 2005
Dát tip
Ech.. ja taky ne.. Snad. Ale je pravda, ze posledni dobou mi na hlave neco schazi.. a taky nechapu proc mam vyholenou hlavu.. Jejda..

neela
26. 01. 2005
Dát tip
kdysi?... ....nedávno sem v novinách četla o jednom parchantovi se schýzou... ...udělal přesně to,co ty popisuješ... ...akorát si toho kdosi všim a vylovil ho... ...ale ta holka byla už mrtvá... ...tak ho poslali na lobotomii... ...před pár dnama ho pustili.... ...a teď se prej snaží uplatnit to,co napal v cvokhausu... ...možná,že je teď autorem na písmáku... ...ale já to nejsem!

h_a_r_r_y
21. 01. 2005
Dát tip
mozná... Kdysi..

neela
19. 01. 2005
Dát tip
to je vážně psychpatický.podle toho,co píšeš je mi jasný,že si tohle jednou udělal...

sidonia
15. 05. 2004
Dát tip
haha, supr:))) *t

Elanor
24. 02. 2004
Dát tip
pěkné pěkné, fakticky jsem si pošmákla:)

h_a_r_r_y
19. 02. 2004
Dát tip
johanne: To más asi pravdu, ale korektorku si najmout nemuze a cestina neni moje silná stránka... Ale i tak ti dkuji!

johanne
17. 02. 2004
Dát tip
s tím pravopisem bys asi vážně měl něco udělat :o... pokud jde o dílko samotné, zajímavé, hezké (no samozřejmě myslím tím, že je to hezky napsaný ne že by skákání z mostu bylo něco moooc fajn ;)) takže tip

Chick
07. 01. 2004
Dát tip
*

h_a_r_r_y
06. 01. 2004
Dát tip
_birkoff_ - Nene. Já se snazil, aby se to nepodobalo, ale stejn se Ti omlouvám!

Armand
03. 01. 2004
Dát tip
:)

Seregil
03. 01. 2004
Dát tip
Hmmm.... fakt dobrý.. klub

Abyss
03. 01. 2004
Dát tip
proc ne... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru