Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlkodlačice

08. 01. 2004
6
0
5516
Autor
Playwithfire

...mozna precejen nejsem upirka...

Ryju držkou v zemi

Snaže se

Snad způsoby všemi

Ať smaže se

 

Co dělala sem

Staletí

Živila se masem

...Prokletí.

 

Ve dne žena

Však

V noci ponížena

...Vlkodlak.

 

Kulku stříbrnou

Do čela

Problémy přestanou

...Docela.

 

Už chlupy raší mi na těle

Přeměna

Nemám přátele

Jsem znavena.

 

Rostou mi drápy

Honem!!!

S vidlema jdou na mně chlapi

...sbohem...


fladdy:cim, prosimte????

Nu, zdá se, že se mu svou podstatou začínáš přibližovat.

Nu, zdá se, že se mu svou podstatou začínáš přibližovat.

Nu, zdá se, že se mu svou podstatou začínáš přibližovat.

Fladdy: to jako ze klesa uroven mych del? ;-)))

Drrak by byl potěšen.

ceky: :)))))

ceky: diky, mluvi z tebe leta zkusenosti navic... promin, nabehla sis sama;)

to je v pořádku, já se těšim, až budu stará kmetka a všichni mě budou respektovat pro moje šediny :-)

Zas tak špatný to neni, rytmus je fajn, docela ses v tom zorientovala, je i zajímavej, prostě ta forma se ti vcelku podařila, teda podle mě a že je tam pár věcí, který nejsou objevný ti pro tvé mládí promíjím a tipuju :-)

to, ze jsem tuhle basen nenapsala moc dobre, byl samozrejme zamer - je to dukaz, ze nejsem vlkodlacice ale upirka:))))

Seregil
22. 01. 2004
Dát tip
Inu buď slunce nebo měsíc... není na výběr....

fkl: heh, no, mas trochu jinej nazor nez ostatni... ale stejne dik:-)

FKL
12. 01. 2004
Dát tip
Nazdar Pwf. Uz jsem od tebe dlouho nic necetl takze jsem strasne potesen. vzbudila jsi v mem okoli vlnu Půůůůůůůůůlnočního běsnění takže jednoznačně ******* jo jenom malá pozn. ten konec bych nedával sbohem... možná něco jiného ale když si to tak citila.... super.

guy
10. 01. 2004
Dát tip
že nejsme na kolenou, ale ryjem držkou v zemi, věděl už Kryl :-)) a ty s těma vidlema ti nezávidím, i když jde o chlapy :-))

S bohem příznivá kritiko.

Co že "si" dělala staletí ? Jistě ne pilovala tuhle báseň. Přesto bych jí úplně nezatracoval. Když se podaří trochu ji zplastičtět...

Co že "si" dělala staletí ? Jistě ne pilovala tuhle báseň. Přesto bych jí úplně nezatracoval. Když se podaří trochu ji zplastičtět...

Seregil
08. 01. 2004
Dát tip
Zajímavé... zpracování nestihlo myšlenku... křečovité rýmování spíš uškodilo...

Krel
08. 01. 2004
Dát tip
Tož tohle je dost děsný... :-)

gASK
08. 01. 2004
Dát tip
Má to pěkný rytmus, leč rýmy jsou dosti neumělé a křečovité...mám rád vlkodlaky a vlkodlačice zvlášť, ale tohle nepřekousnu....;)))

Morney
08. 01. 2004
Dát tip
Ten konec, zapracovala bych na něm, jinak to nemá chybu. No ale, když si ten závěr odříznu, tak ti musím dát tipa*T

Kolega
08. 01. 2004
Dát tip
Předposlední dvě strofy by ještě snesly trošičku přemýšlení. Jinak jako celek je to dobrý. Pointu hledat nemusím, neb už tě znám a vím, co čekám. :-) Tipík

kolega: tech poslednich 8 versu sem taky vymejslela "z musu" - aby to melo naky zakonceni...asi se to moc nepovedlo, nekdy si nad to jeste sednu:o)

DRACULA_
08. 01. 2004
Dát tip
ono by to chtělo víc se do toho vcítit - ale pokud je tvůj směr spíše humor, tak se budeš muset snažit více :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru