Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lehká jídlosofie

01. 08. 2000
7
0
7254
Autor
Merle

Část vznikla ve spolupráci s Břízou, Mahonym, Falkou a Zolli (už nevím kdo co)... mě to nedalo, a dopsal jsem to do blbůstky.

Zvířecí mrtvolky, smažené hranolky, a trochu oblohy (prosil bych bez mráčků). Dvě lžičky kečupu, do toho na kupu tatarskou omáčku. Bez dalších cavyků pohni se číšníku, ať dýl jak minutu netoužím po pivu. Tohle mám raději... Marně mě svádějí na zdravou výživu.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Anonym - neviděl bych to na drama, ale na nějakou frašku lehčího typu. Merle by asi nesouhlasil. Merle - Skvělá diskuse. Díky. Jedna z nejlepších básní druhé série. Teda aspoň podle mně (ostatní mají názor zřetelně odlišný).

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Lehká jídlosofie: ztracená debata mezi vegetariány a ještě úchylnějšími vegany na jedné straně a masožrouty na straně druhé... oběma: plýtváte časem.... m.

suva
30. 08. 2000
Dát tip
Včera časně zvečera popadla mě příšera. Křičela v mým žaludku: dej sem třeba palubku. Tak se vrhám na švestky, zapíjím je pivem a komu se to nelíbí, ať si ..... ...... dá něco jinýho Hlavně decentně. Jéžíš já dostala zase hlad! Ale dnes to mám naštěstí na háku - mám Ledňáčka od včera v mrazáku.

Miroslawek
16. 08. 2000
Dát tip
Ty vole, já nesnídal a teď jsem chyt takovou slinu.

Sarken
09. 08. 2000
Dát tip
mam strašnou chuť na vegánskou sváču s extra masem navrch

Bambulka
09. 08. 2000
Dát tip
hmmm a co takhle rohlik za 50Kc v jedne povedene prazske restauraci? :-))

nicka
08. 08. 2000
Dát tip
Skorpil: o))))))))))) tys to vystihnul, jenomže mě si nikdy nesmíš brát tak doslova... popravdě řečeno hranolky miluju, ale bez kečupu o)) P.S. ale "mrtvolky" ne... bleee....

nicka
04. 08. 2000
Dát tip
o))))))))) neměj péči, já jí o Tebe taky nemám.

Vio
04. 08. 2000
Dát tip
mňam *slinty*slinty* chroch :-))) TIPík

Skorpil
04. 08. 2000
Dát tip
no to se povedlo, teda ha ha ha :c))). takova je holt doba lidicky mlsny i ti zeleni. nikdy bych neveril, ze takova basnicka tak rozproudi vasne..., hm, jsme lidi ruzne, jak pry rikaval stryc me babicky a myslim, ze to tak taky zustane, nekdo je takovej, jinej zas makovej :-)) nechme kazdeho at se zabiji tim, cim sam uzna za vhodne :-()

Anonym
04. 08. 2000
Dát tip
lidi !!! Já se zmůžu jen na to že my strašně chybáte a že vás mám strašně rád a zrovna teď se potřebuju smát a moc vám všem děkuju ... už někoho napadlo vzít dílo a všechny kritiky a udělat z něj drama ? No nic... Mám vás rád !!! Tip pro Vás !

Merle
03. 08. 2000
Dát tip
skvělá diskuze... hň hň hň

JDqH
03. 08. 2000
Dát tip
Dědouch sice být barbar, Dědouch však hovořit rozumně... :-)

nicka
03. 08. 2000
Dát tip
mlsná jsem taky, nejspíš ještě mlsnější než vy všichni o)))))))))) (stejně se bez živočišnejch produktů vobejdu)

JDqH
03. 08. 2000
Dát tip
každému co jeho jest, bylo řečeno. Amen. Někdo rád vdolky, jinej holky (teď nemyslím na kanibaly), ale buď si jistá, že bez živočišných produktů nebo bez syntetických se Nici neobejdeš (kobalamin určitě). Tak už je holt člověk vybavenej...

Mahoney
02. 08. 2000
Dát tip
:-)) TiP pro všechny vzkaz pro papoucha: jen býložravci od přírody slepé střevo mají však každý dřevo týhle doby namluvit se snaží člověk prý je všežravcem nesouhlasím, říkám jen sežerte si kdy co chcete stejně brzy pochcípete :-))

Bříza
02. 08. 2000
Dát tip
fundamentní vegouši - fakt legrační lidi v hubě mír a toleranci přitom se nestydí druhejm lidem nadávat, přát ať chcípnou brzy - to je fakt to nejlepší ... (trochu mě to mrzí ...)

JDqH
02. 08. 2000
Dát tip
kopčem: na jatkách jsem byl, je to fakt maso... :-) no fun. leč, králíky si doma zabíjím sám a kdyby to společnost tolerovala, svůj biftek bych si šel klidně ulovit! Mahoney: tvůj argument je polovičatý. Býložravci mají taky zatraceně jinou strukturu žaludku (a tím nemyslím jen to obligátní bachor-kniha-čepec u přežvýkavců). Abychom byli přesní primáti jsou plodožraví, tj. nejsou býložravci, a fakultativní všežravci, neboť nejsme schopni získávat veškeré látky potřebné z rostlinných zdrojů (kobalamin a zpracovatelné komplexy železa). Když už, tak pinktlich. BTW, odborné biologické diskuze na Písmákovi... eh... ;-)

nicka
02. 08. 2000
Dát tip
papouch: o)))))))) to se povedlo, prej nejsem vemeno, a kdo tu pije kravský mlíčko jako telátko o))))))))))))))-

Dědouch
02. 08. 2000
Dát tip
člověk musí žrát všechno neboť je mlsnej.Ke zvířatum se má chovat slušně a starat se vo ně, jinak je idiot.Sežrat zvíře je zcela v řádu věcí tohoto světa, nakonec budem stejně vržený i my do nekonečnýho koloběhu žral-sežrán ......Dědouch je blbec ale řiká co cejtí, jestli má někdo jinej názor, neznamená to nic jinýho než že neni Dědouch...hehehe:-))

nicka
01. 08. 2000
Dát tip
fujtajbl... to já teda spíš tu zdravou.

papouch
01. 08. 2000
Dát tip
Uáááá právě jsem dostal hlad na řízek ... mňáám :-))

Bodlak
01. 08. 2000
Dát tip
No to je teda dobry, to je jako od Břízy ta moje oblíbená...strhni plech a zaboř lžíci do konzervy masový.... Vy jste tedy ale kádři....)))))) Chechtam se až se za chachach popadam...

Bříza
01. 08. 2000
Dát tip
!!! :c) :c) :c) !§§!!! chechty checht !! Já na to už zapomněl ... bezva !

Tynic
01. 08. 2000
Dát tip
Supeeeer ! Tohle by jsme mohli použít jako děkovný slogan pro našeho sponzora Ostravar na srazíku ! :o)))

zolli
01. 08. 2000
Dát tip
pekne, ale ja v tom nejedu!! I kdyz to zvýřatko klido sbodnu s tebou :o)))

Anonym
01. 08. 2000
Dát tip
Proč milý barbaři papáte zvířátka? když zdravou dobrou krm dát může zahrádka? Dejte si přátele prosím vás pozol pivo vám udělá na bříšku mozol. V tatarce v letní čas čeká Vás Salmona A přepálený tuk? Skázu jen dokoná! mysli víc na sebe střeva si poničíš uvadneš na těle... Když však si naklíčíš pár semen sojových To pak je jiná! máš čistou mysl a je při tom psina! :o)

Dědouch
01. 08. 2000
Dát tip
:-)))

Klárka
01. 08. 2000
Dát tip
ASPOŇ TU TATARKU MI NEZAKAZUJ, MAMIIIIII

Bříza
01. 08. 2000
Dát tip
ehm :c)! Jako bych zaslechl kolem projíždět koloběžku ...

papouch
01. 08. 2000
Dát tip
Naklíčený semeno? Sója a tak dál?? Nejsem přec vemeno bych tohle žral. Salámek, sekaná, bifteček krvavec... Člověk je z přírody přecejen všežravec. Nenutím nikomu buřta, či slepici. Nenuťte však vy mne bych cpal se pšenicí. Zůstanu u svého. Poslední penízek odevzdám za krále. Za koho? Nu... přece za řízek !!

Proud
01. 08. 2000
Dát tip
Tip - to znamená, že doporučuji ke čtení včetně reakcí. Merle, Papouchu - díky, díky. Po auditoriu jsem potřeboval přesně tohle. Díky, díky.

Anonym
01. 08. 2000
Dát tip
Papoušku nepyř se bylo to v legraci vždyť já vás ráda mám!!! i když jste všežravci. Jenom se papoušku zamysli chviličku co kdyby někdo chtěl sníst ti tvou Evičku? PS: Někde jsem zaslechla (může to fáma být) plnění papoušci že jdou dnes na odbyt :o)))

kopčem
01. 08. 2000
Dát tip
zajděte na jatka, sadisti pitomý

Kovi
01. 08. 2000
Dát tip
Subjektivní názor : Proč tolik tipů????? Nehodnotila bych tak náruživě....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru