Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cizinci

19. 01. 2004
4
0
2399
Autor
Dirty

 

Jedinou větou mě osvobodíš

A tohle fatální sdělení

 

hostům kteří dnes

- - - nemohou

Jestli je vůbec po vyřčení možné

vytušit další děj z náhlých návštěv

těchto cizinců

 


drfaust
19. 01. 2005
Dát tip
před rokem... *

Dirty
19. 01. 2005
Dát tip
mas pravdu :)

Jinovata
07. 02. 2004
Dát tip
moc dobrá!

Dirty
23. 01. 2004
Dát tip
o 2

myslim že, slova "cizinci" a "hostů" by si mohla alternovat (náhlý host je cizincem), (host, který dnes nemůže, už není hostem) pluralita obou slov může schválně nabourávat intimitu, kterou tuším z úvodní věty, ale může ji naopak utuhovat, pokud se jedná jen o 2 to, co by se pak mělo tedy tušit je v daném případě jejich budoucnost, která je již v přítomném čase zatížena chmurou slov "host/cizinec" (tím, že není jasné jsou-li si navzájem hostmi či cizinci) z toho důvodu mi básnička přijde hodně "fatální" - masáž z budoucnosti (ale třeba se pletu, předpokládám že základem je to, jak se čtenář vyrovná s divergenující linií, ale nepředpokládám, že se jedná o nesouvislé paralely)

myslim že, slova "cizinci" a "hostů" by si mohla alternovat (náhlý host je cizincem), (host, který dnes nemůže, už není hostem) pluralita obou slov může schválně nabourávat intimitu, kterou tuším z úvodní věty, ale může ji naopak utuhovat, pokud se jedná jen o 2 to, co by se pak mělo tedy tušit je v daném případě jejich budoucnost, která je již v přítomném čase zatížena chmurou slov "host/cizinec" (tím, že není jasné jsou-li si navzájem hostmi či cizinci) z toho důvodu mi básnička přijde hodně "fatální" - masáž z budoucnosti (ale třeba se pletu, předpokládám že základem je to, jak se čtenář vyrovná s divergenující linií, ale nepředpokládám, že se jedná o nesouvislé paralely)

egil
20. 01. 2004
Dát tip
líbí se mi jazyk básně - místy náznakový; + hutná metafora (jestli dobře chápu:)...*

DwainDibley
19. 01. 2004
Dát tip
nepochopil jsem.. a zpracování extrémní taky zrovna není

Kolega
19. 01. 2004
Dát tip
A je tohle: 'Host do domu, Bůh do domu.' fatální sdělení? :-)

StvN
19. 01. 2004
Dát tip
Nedá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru