Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stínochodec

23. 01. 2004
2
0
1725

Arbow, ani nevím, proč jsem Ti to psala. Možná je to omluva za mou předpojatost, prý vůči \"přirozenému nepříteli\" - kdo ví. Každopádně se nenechám ovlivňovat nízkými emocemi a musím uznat, že nic není takové, jak se na první pohled zdá. Je to tak vždycky. Omlouvám se. Takže, Arbowovi za jeho trpělivost :-) Samozřejmě uznávám, že i kvalitnější dílka jsem měla.

 

Chodím stínem mezi městy.

Jdu přímo a bez pochyb,

Svádím lidi z jejich cesty.

Lovím lovce pro pohyb.

 

Na tváři úsměv nadsázky,

Mladá maska duši zaclání.

A naivní obrázky,

Zmizely.

Bestiino volání…

 

Otrávená ocel,

Volná cesta bez tmavých zdí.

Touze věří jenom osel,

To v neskutečnu Pravda dí.

 

 

 

 


Notreal
12. 05. 2004
Dát tip
ten konec se mi zdá nejsilnější a navíc by mě zajímalo, jakým stylem maluješ...?

815_0
09. 02. 2004
Dát tip
Jo - souhlasím - období je blbý - mám spoustu inspirace a ošklivejch prožitků, ale ňáko se mi to nedaří naházet na papír tak, aby to stálo zato - ale - v blízký době chystám příjemnější dílko, kterym už se zabejvám hodně dlouho, takže se už těšim, co na to lidičky řeknou...:-) Na Tvůj vrchol se těším a slibuji, že na něj počkám ;-)

815.0: Víš, že ani nevím? Poslední dobou se věnuji víc obrazům, než básním...asi ano - jde to se mnou z kopce. Potřebuju nějaké záchranné lano, ale nevím kde ho hledat... Asi je to obdobím...ale neboj, můj vrchol teprve přijde :-) (ehm...doufám)

SilverArrow
29. 01. 2004
Dát tip
Je to v pohode. Pristi dilko ti venuji. Mas se na co tesit!

815_0
24. 01. 2004
Dát tip
Také věnované, také náznak opakování se - zdá se mi to, nebo to jde s námi s kopce ? :-) Ne - vážně - je to zajímavé dílko, ale tentokrát rýmy opravdu škodí - viz. Dero - ale - já už podlehl...:-)

Dero
23. 01. 2004
Dát tip
Rýmy možná trošku dopilovat ...

Rýmě nerozumím, ale jinak se mi to zdá pěkné! * Hlavně první.

Dero
23. 01. 2004
Dát tip
Já rýmě rozumím báječně ... hlavně v posledních dnech s ní válčím na každém kroku ... ;o)

Kolega
23. 01. 2004
Dát tip
Lovím lovce pro pohyb... Touze věří jenom osel... Krasne obraty! :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru