Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebevražda

30. 01. 2004
2
0
3017
Autor
Berny

Toto není pozvánka do klubu sebevrahů.

Víte jak jednoduchý je spáchat sebevraždu?

Strašně jednoduchý,

jen stačí zavřít oči

(milovníkům adrenalinových sportů

doporučuji je nechat otevřené)

a skočit,nebo stisknout spoušť

a zbavit se všech problémů,

vždyť ani neuslyšíte výstřel

respektive neucítíte náraz,

který vás zabije.

(je jasný,že to nepřipadá o úvahu

když se skáče z 1 metru )

 

Tak  je to jednoduchý.


Movsar
22. 11. 2004
Dát tip
upřímně a s mírnou závistí, posílám pozdrav do říše stínů. tip za báseň neslyšet výstřel je při použití nadzvukové střely teoreticky možné. a asi i prakticky.

WiruZ
15. 06. 2004
Dát tip
s hlubokou litosti musim oznamit vsem, ze berny pred tremi dny zemrel, dlouhou dobu bojoval s rakovinou, bohuzel prohral......nebylo mu ani 20

Rowenna
15. 06. 2004
Dát tip
Proboha....

Dotek
15. 06. 2004
Dát tip
Nevím jestli mám věřit tomu, že je Berny mrtvej, ale pokud je to vtip, pak je výborný. Kolik se dá takhle pohřbít uživatelů, kteří na Písmáka chodí sem tam někdy? Tak na jeho počest: Písmák Berny - anagram PISMAK BERNY PRY BASNIKEM PANEM SBIRKY PISMENKA RYB PRIMKY BASNE RYBEK PSANIM RYBEK SPANIM RYBI SPANKEM

WiruZ
15. 06. 2004
Dát tip
ty vole on fakt umrel........

Berny
03. 02. 2004
Dát tip
neboj se. určitě na to nemyslim,ale díky za starost.

WiruZ
02. 02. 2004
Dát tip
t!

Kolega
31. 01. 2004
Dát tip
Jsou situace, kdy člověk pochopí i vraždu.

Rozervanec
31. 01. 2004
Dát tip
ona je sebevrazda a sebevrazda....ale v kazdem pripade to co vy tady asi rozebirate,a patrne se stejne niceho nedoberete, je fakt, ze sebevrazda je nejvetsi omyl lidske duse, a vzadnym pripade se s tim opravdu nic nevyresi.....a navic si myslim, ze kazdy sebevrah v tom nejniternejsim koutecku sve duse, celou dobu ceka, ze ho nekdo zastavi.... uz jsme moc zblbli americkejma filmama....a nesouhlasim, ono to zas tak jednoduche neni, zmacknout spoust, skocit nebo co jineho jeste .....chce to kus odvahy a nebo hodne alkoholu v krvi, ja bych to teda v zadnem pripade nedokazala...

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
Rozervanec: jsou i sebevraždy, které má na svědomí "psychiatrická diagnóza"... To člověk prakticky neovlivní.. Ale je fakt, že tady s k ničemu nedobéřeme,... realita je realita a toto vždy jen diskuze..

Rozervanec
31. 01. 2004
Dát tip
elyn...ja znam jen jednu diagnozu..... ....clovek muze spoustu veci...a vzdycky pred tim nez se rozhodne je miminalne par let zivota...ktery bud k te sebevrazde speje uz od zacatku, nebo proste ne...:c) ale tohle je vazne debata o nicem...c)))

Rozervanec
31. 01. 2004
Dát tip
elyn...ja znam jen jednu diagnozu..... ....clovek muze spoustu veci...a vzdycky pred tim nez se rozhodne je miminalne par let zivota...ktery bud k te sebevrazde speje uz od zacatku, nebo proste ne...:c) ale tohle je vazne debata o nicem...c)))

Rowenna
31. 01. 2004
Dát tip
Doufám, že o něčem takovém neuvažuješ. :-)

Dotek
31. 01. 2004
Dát tip
Sebevražda může být jednoduchá, ale ne z důvodů které popisuješ.

Fame
30. 01. 2004
Dát tip
Otevřené oči jsou opravdu lepší... hm

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
někdo ti navykládal pěkný bludy...

Berny
30. 01. 2004
Dát tip
proč bludy?

Andulka
30. 01. 2004
Dát tip
100% souhlas s Elyn...:-)

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
protože bludy... protože to není o tom - dopadnout, střelit se a nebýt, necítit..bolest. Občas se nepovede... a pak..

Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
...se pořádají závody ve slintání, nebo na vozíku. Proboha, je tohle ještě poesie?

Berny
30. 01. 2004
Dát tip
občas se nepovede - to máš pravdu ale myslim si že když se někdo opravdu rozhodne spáchat sebevraždu tak to udělá tak aby se to povedlo a o čem myslíš že to je? já myslim že to je o tom vyřešit nějaký problémy nebo ne?

Berny
30. 01. 2004
Dát tip
poesie? nevim.možná to jsou jen blbý kecy.

Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
ano, řešení vždy existuje, vždy je po ruce. jenže sebevraždou se obvykle nic moc nevyřeší.

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
omyl.... nepovede se vždy udělat tak, aby se povedlo... a sebevražda nic neřeší.. lépe řečeno řeší, ale ne tak, aby to za něco stálo...

Berny
30. 01. 2004
Dát tip
nevyřeší??? no myslim si že když někdo spáchá sebevraždu tak si tim vyřeší všechny problémy který měl nebo ne?

Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
Jediné co se vyřeší jsou problémy společnosti s jedincem, zbytek je slabošství jedince.

Berny
30. 01. 2004
Dát tip
tak to je buď smůla nebo si to ten člověk špatně připravil a musim uznat že sebevražda je to nejkrajnější řešení problémů

Berny
30. 01. 2004
Dát tip
slabošství - no je to relativní. já osobně bych neměl ODVAHU na to abycg se zabyl

Berny
30. 01. 2004
Dát tip
oprava-abych se zabil

Dero
30. 01. 2004
Dát tip
Na sebevraždu nemáme právo. Je to jako vrátit ten nejcennější dar. Omlouvám se za avi těm, které to nezajímá.

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
to není o slabošství, spíš o vnitřní míře soufalství jedince... Dero, děkuju za avi... ale čekej asi na toto téma velké povídání..

Dero
30. 01. 2004
Dát tip
... které tu už jednou bylo. Najdu ono dílko, u kterého to bylo probráno a hodím sem link.

Fame
30. 01. 2004
Dát tip
Ne, není to slabošství. Souhlasím s Elyn.

Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
promiňte za zpoždění odpovědi, psal jsem kritiku roman_tiku. Sebevražda je úniková reakce lidské psychiky. Stejně jako třeba předstírání nemoci, ovšem v trochu extrémějším formátu. Je-li schválitelná, není to nikdy z hlediska lidského, ale z hlediska společenského, kdy je, v některých případech, přímo nutná.

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
oprava: zoufalství Dero, nech to být...


Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
máte pravdu, na euthanasii a příbuzné okolnosti jsem nepomyslel. Někdy je sebevražda odůvodnitelná i z hlediska lidského.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru