Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klášterní tabu

06. 08. 2000
1
0
4078
Autor
kalinka

...touha je vlastní každému z nás... jen s ní různě nakládáme..

Růžová keřoví ve tváři zahrady trny se ozbrojí, oněmí v poupata Noční stráž! Absencí tělesna v žalářích strádají neklidné jeptišky Touha je žhář! Bohu zaslíbeny, žárem omámeny V režných poduškách strádají Lepkavá vláha je zrazujíc nehodlá popřít v nich ženy. Sic hradbovím trnů, víry a kamení, mříží tou ledovou uvězněny. Leč přečetných pokrytců snad krutých či perverzních, jak sametem hebounkým bolestí větších jsou uchráněny..
kalinka
11. 02. 2002
Dát tip
Marigold, a kdo říká, že je to o sexu?!:o)

Marigold
13. 01. 2002
Dát tip
Já si teda tak nějak myslím, že to, co píšeš je dnes velmi rozšířená představa o tom, že bez sexu nelze žít. Dovol, abych se taky vyjádřil. Asi se budeš divit, ale LZE...

kalinka
07. 11. 2001
Dát tip
takže koho "nás" by to vlastně zajímalo, bezejmenny?:o)

kalinka
26. 10. 2001
Dát tip
ty seš ale rejpálek! Jsem Váhy, což by ti mohlo leccost naznačit. Ale budiž! Nemám nějaký univerzální názor na všechny jeptišky, stejně jako jej nemám na nikoho. Nevylučuji možnost fyzickou vášní strádající jeptišky, stejně jako připouštím existenci jeptišek toto absolutně neřešících. Spokojen? Ne? Tak to máš blbý!:o)

Bezejmenny
26. 10. 2001
Dát tip
O mou spokojenost neměj péči. ;o))))))

kalinka
08. 10. 2001
Dát tip
A zrovna ne! Tahle básnička vznikla jen jako protestsong na kohoutka z xpressu, když nechtěl zařadit moji Innocent, že prý mu není dost poezií, tak jsem mu vyplodila tohle, a až to ho uspokojilo:o(

Bezejmenny
08. 10. 2001
Dát tip
Co vše neuspokojí kohoutka z xpressu! ;o))))))) Nás by ale zajímalo, co si sama autorka myslí o životě jeptišek, o nichž se v básni zmiňuje. Mám pocit, že by to třeba lépe přispělo k pochopení díla. ;o))))

Bezejmenny
01. 10. 2001
Dát tip
Na to by měla odpovědět spíše autorka, nikoli jeptiška. ;o))))))

JiKo
09. 09. 2000
Dát tip
Je otázka, jak jeptišky vnímají své zaslíbení bohu a jestli v mich chtíč není udušen orientací na pomoc druhým a na nepřemýšlení o sobě, ale o bohu. Tohle asi těžko rozlousknem. Není tu nějaká jeptiška?

Mahoney
08. 08. 2000
Dát tip
jiný úhel pohledu... zajímavé, líbí

pauper
07. 08. 2000
Dát tip
To, co vim o klasterech, je ponekud jineho druhu... Ale fenomen zasveceni a dobrovolneho zreknuti tu visi...

kapitan
06. 08. 2000
Dát tip
Janis, máš vlastní zkušenost s řeholním životem, nebo je to tvůj pocit. Ale za tu atmosféru,kterou ve mne básen navodila si tipnu.

kapitan
06. 08. 2000
Dát tip
Jé, já se omlouvám,za špatnou přezdívku,Kalinko.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru