Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Variace na živo

31. 01. 2004
3
0
3213
Autor
Dirty

Už není čas na hloupé variace
tulipánů    ze stromů se trhá zima
a umlčuje těch pár tichých včel…
                                (mohly by duše lámat)

A v naprasklých omítkách podivní lezci
prázdné lesy             a v nich domy včel
opadaly




Rowenna
13. 02. 2004
Dát tip
fajn**************

Jinovata
07. 02. 2004
Dát tip
prima

StvN
02. 02. 2004
Dát tip
Asi rozumim. Nechápu sice, proč jsou tulipány ve druhým verši, když patří do prvního, ale to je asi vážně pouze má malicherná starost. Líbí se mi myšlenka. Docela i zpracování (když mu rozumim).

drfaust
02. 02. 2004
Dát tip
Tak to ne... tulipány já chci... ať si čas běží kam che:)))

Dirty
02. 02. 2004
Dát tip
ach ty tulipány...je nutno věnovat jim více pozornosti! jenže čas...je všude... a omlouvám se za podivné uspořádání básně...jinovata si hrál s mým řádkováním :))

Dirty
02. 02. 2004
Dát tip
ach ty tulipány...je nutno věnovat jim více pozornosti! jenže čas...je všude... a omlouvám se za podivné uspořádání básně...jinovata si hrál s mým řádkováním :))

Dero
31. 01. 2004
Dát tip
Ano, ten název je dosti vypovídající.

Stefano
31. 01. 2004
Dát tip
Popravdě je to cool - výborný. Myslím, že jsi chtěla vystihnout to jak : Barman příjde za bar, sedí tam žena a barman se ptá : Proč tak sklesle? :-( co? :-( No popravdě to moc nechápu, ale barmanovi bych poradil, aby se jí zeptal na něco jinýho :-)

Dero
31. 01. 2004
Dát tip
Stefano: proč to avi?

Stefano
31. 01. 2004
Dát tip
Aby jsi se pobavil :-)

Dero
31. 01. 2004
Dát tip
Pobavil jsem se pouze tím "jsi se", protože to je nespisovné. :o) Správně je "ses". A máš to zpátky. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru