Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

henry

Výběr: Lyryk
01. 02. 2004
8
0
3364
Autor
dismorphia

dvanáctináznaky

 

henry

 

hnusím si

své

vzlyky-

potlačuju

je jich moc

je jich

příliš

a proto

nemohu

psát

opilá

 

hnusím se

svým

vzlykům-

utíkají

je jich málo

je jim

bídně

a tak

nemohu

psát

střízlivá

 

 

 

 

 


Hnusí se mi slova: své, svých...

dismorphia
07. 09. 2004
Dát tip
Možná v otázce vzlyků, možná proto, že jsem zvlolila formu, která jim mohla být něčím jiná a tak to přijali. Nečekala jsem ale nějaký zvláští nimrání se v tom a pochopení, všechno píšu sice nejvíc pro sebe, ale tyhle malinkatosti, který všechny už znáš, když jsi mě pročetl tak důkladně, ty píšu pro sebe vždycky o něco víc než to ostatní. Tak, přesně tak :)

katugiro
05. 09. 2004
Dát tip
snad existuje způsob, jak vzlyky obejít ale také bych se raději sám obešel (a bez sebe) tuhle jsi - řekl bych - musela napsat jenom kvůli sobě, a publikovat taky... (a proto nemá cenu ne/hodnotit hvězdičkou) ne že bys ostatní psala vyloženě pro nás, ale takový kousek je pro autora stokrát významější než pro čtenáře / kteří ovšem mohou odcházet spokojeni pro pocit sounáležitosti v otázce vzlyků :) tak.

redscorpion
01. 05. 2004
Dát tip
hmmm, dobrý...

Craerassy
26. 04. 2004
Dát tip
dis...bludnej kruh naší bolesti? tip

dismorphia
26. 04. 2004
Dát tip
tahle otázka se mi líbí, Crae .)

Eva_S
24. 03. 2004
Dát tip
Z toho, že píšeš suodim,že nejsi střízlivá ani opilá.Zajmalo by mě v jakym stavu mezi těma dvěma extrémama se kulovitě potácíšššššš....

Eva_S
24. 03. 2004
Dát tip
No jo,ty překlepy,,,SOUDIM.Tak mě napadá, že samo o sobě zní tohle slovo docela jaxi taxi božsky-sobečácky.No.Tenle smysl prosim velkoryse přehlídni....

dismorphia
24. 03. 2004
Dát tip
někde v meziprostoru, Evo :)

Simona
18. 03. 2004
Dát tip
Perfektní;o)*t

Lyryk
17. 03. 2004
Dát tip
dokonalá .-)

opile střizlivá se mi to líbí*

myslim, že to má každopádně něco do sebe, akorát jsem nepřišla na to, co :-)

Vio
02. 02. 2004
Dát tip
Co mi to jen připomíná... promiň, nemůžu psát, když jsem střízlivý. A jsem...? Někdo mi napovídá: "to neřeš..."

dismorphia
02. 02. 2004
Dát tip
V podstatě je to vyřešeno tím, že jsem to vypustila:) V podstatě..

Vio
02. 02. 2004
Dát tip
Jsou dny kdy taky (vy)pouštím... draky z hospody... a to dnešní počasí je na draky jako stvořené ;-)

Dash_707
02. 02. 2004
Dát tip
Dobře !! *t*

Noe1
02. 02. 2004
Dát tip
moc pěkné ... "potlačuju je jich moc" přímo skvělý nápad t*

také mi toto, bipolárně pojaté vyjádření něco (někoho) připomíná... :-)*

dismorphia
02. 02. 2004
Dát tip
Svým způsobem je děsivé, že každému jen něco/někoho připomínám:)

Buď ráda, je to důkaz Tvé originality... :-)

dismorphia
02. 02. 2004
Dát tip
Mně to právě přijde jako doklad něčeho zcela opačného :)

Vio
02. 02. 2004
Dát tip
Je normální, že nás napadají myšlenky, které už napadly někoho před námi, ale to ještě není nutně příznak neoriginality. Důležité je, jak se s těmi myšlenkami popereme a jak je zpracujeme. I z takových myšlenek lze leccos vytěžit.

dokud jenom připomínáš - jsi originální, až budeš konkrétně označena za někoho - tak to bude děsivé... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru