Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nerada dávám osobním zpovědím název

04. 02. 2004
3
0
1743

věnováno SCORPIIO Hance Kouřilové Ona ví, za co...

 

Slunce se dávno schovalo za nekonečnej obzor. Stmívalo se v mlčenlivém a krásném tichu. Kdykoli jsem se pohnula, nadechla, nebo jsem vyndala z krabičky cigaretu, abych si ji v šeru místnosti zapálila, donutilo mě to uvědomit si, sebe. Vlastní Já ukrytý kdesi v nitru mé osobnosti. Okno bylo dokořán. Nahnula jsem se abych viděla okolní  ulice a domy. A pak jsem šla dolů. Nekonečnem spletitých cest potažených rudým kobercem. Dlouhej, šedej svetr za mnou vlál a dodával mi jistým způsobem pocit sebedůvěry. Posadila jsem se dozadu k ostatním, a sledovala jsem děj představení.

Cítila jsem zbabělost, rozpínající se ve mně, ale i neutuchající výbuchy náhlýho štěstí. Krásnej pocit sem tam všechno přebil a já jsem se cítila tak skvěle jako nikdy předtím.

Seděla jsem vedle holky, která měla na svý pravý noze mojí žlutou botu. Vedle člověka, kterej je strašně daleko,ale i přes to je mi ze všech lidí nejblíž. Chtěla jsem brečet,ale nedokázala jsem rozlišit, jestli bezmocí a náhlou beznadějí, nebo štěstím, který nechci aby skončilo.

Nejúžasnější pocit není jen ten, kdy si uvědomíte vlastní Já, ale když poznáte, že vaše Já si uvědomuje i někdo jiný.

Třeba tím že pro Vás sežene dvě stovky na odjezd domů.


Mikš
09. 02. 2005
Dát tip
Hej! To je přeco vo mě :) teda taky trochu :) tip

neumírej protože ".....sama nemňoukááááám...:-)"

Scorpiio
07. 02. 2004
Dát tip
TYS TO DALA SEM?! no já z tebe umřu...:))) ale moc ti za to děkuju... ani nevíš, co to pro mě znamená. taky ses nemohla narodit v jablonci!!!!:))))) Mňau!

A ty ses nemohla narodit v Táboře? tohle je sakra spravedlnost:-)))mnau jo a neumírej, byla by tě škoda:-))

Andulka
05. 02. 2004
Dát tip
;-)

Předposlední věta líbí. Bylo by to hezké zakončení příběhu. Polsední na mě působí, jako polití studenou vodou.

Hettie
04. 02. 2004
Dát tip
moc hezké se zajímavým závěrem je vidět, že dobří lidé ještě nevymřeli

Hettie
04. 02. 2004
Dát tip
moc hezké se zajímavým závěrem je vidět, že dobří lidé ještě nevymřeli

Plicnik
04. 02. 2004
Dát tip
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru