Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..pořád se něco děje:o)

07. 08. 2000
2
0
3036
Autor
kalinka

..

Ležela jsem na mezi... Koukala na modrý nebe... Už vůbec na nic nečekala.... A to - že to zebe od jarní země - mě potěšilo jemně...:o)
JiKo
14. 09. 2000
Dát tip
Sem sice mysueu yen ten posledni obrat, ale diik za vysvjetlenii. Yaa taky raad njekdy leziim yen tak v shishkach a diivaam se na mraky .. pro tu kraasu z otlaczenyych zad:-)

kalinka
12. 09. 2000
Dát tip
a to pročpak, JiKo??!!!:o))) Vysvětlovat mi připadá hloupé, ale žádáš-li si toho. Je to o tom, že vzdálené připomínky zcela přirozených věcí do nepřirozeného stavu, v němž jsem se nacházela byly čímsi jako svěžím závanem a vzpomínkou na krásu,která dýchá, i když já sama se nemůžu momentálně nadechnout, nebo aspoň setrvávám v tom pocitu. Tak o tom!!!

JiKo
09. 09. 2000
Dát tip
hmm jemně mě potěšilo? to se mi nelíbí

kalinka
17. 08. 2000
Dát tip
to Mahoney:nik není vzdálen pravdě na hony:o))) blbnutí do čtverečku není trestuhodné, netlačí-li to někoho či něco do čílení:O))) Budiž chvála neškodnosti pozitivně projevené:o)))))))))))))))))))

Mahoney
14. 08. 2000
Dát tip
kdypa potom a proč ne hned? :-)) a o čempa že to vlastně? :-)) nu, do Ruzyně to nemam až tak daleko, japa to víš? :-)) (zas ňáká čarodějka se mi zdá :-))) :-)))))

Berunka
12. 08. 2000
Dát tip
:o)

kalinka
11. 08. 2000
Dát tip
potrefená kobyla brzy jazyk nazývá i Ruzyní:O)))) O tom až potom:O)

Mahoney
08. 08. 2000
Dát tip
máme různá potěšení někdo radši zmrzlinu jiný zase když zem zebe hlavně neber přes míru :-))

Merle
08. 08. 2000
Dát tip
pěkné...

Lyryk
08. 08. 2000
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru