Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POLO

07. 08. 2000
1
1
2026
Autor
kalinka

/záměrně v této rubrice - je to o jednom, co se tak i jmenuje!!! - a že to nesedí v rýmech, na to kašlu, je to VON!:o)))/

Napůl anděl strážný Napůl hráč Napůl vystrašený Vždycky pláč Napůl moudrost stáří napůl malej sráč napůl přesycený Uvnitř sláb Zpola přesvědčený Napůl obnažený Napůl plný ženy Jinak sám!!!

1 názor

kalinka
19. 07. 2007
Dát tip
No to by mě zajímalo, kdo mi tohle šoupl do Medailonků:o))))))))))) A osobnost? No to fakt není!:o)

JiKo
09. 09. 2000
Dát tip
Básník zůstal za svého života nepochopen .. :-)

kalinka
11. 08. 2000
Dát tip
Díky za přežvýkání Břízulko:O)))), pusinku na čelíčko. Tak nějak to je, Mahoney. Kritiku uvítám, jsem tu od toho, ryj a rejpej, co se do mě vejde. A vejde se dost:o))))))))))))))))

Mahoney
08. 08. 2000
Dát tip
proč aréna, když Tě nezajímají kritiky ???

Bříza
08. 08. 2000
Dát tip
Ále - já myslim, že jí zajímají. Akorát, že tady nadřazuje výraz nad formu - a je to tak správně... Co se mě týče, vzhledem k tomu, že to má rytmus, nepravidelný verš v tomhle případě upřednostňuji. Volba slov i asociace je mi blízká.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru