Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zloba

03. 06. 1999
1
0
1867
Autor
zf

.

Jsem černý poutník mezi domy, mám jen slepou víru na zádech, pod nohama suché stvoly a nad hlavou smrti dech. Chodím a chytám do zajetí slova, vrážím hřeby lidem do duše, slyším bolest zas a znova, proti mě nikdo nic nezmůže. Jsem lidská zloba, jsem lidská odpornost, jsem lidská černota světa, jsem lidská nelidskost. Chytám se černých duší, a nejraději mám zas bílé, dokážu je zničit, aniž to kdo tuší, díky mé nekonečné síle. Jsem lidská zloba, jsem lidská odpornost, jsem lidská černota světa, jsem lidská nelidskost...
Saxanka
14. 05. 2000
Dát tip
no tohleto že jsem sem nezavítala dřív... Nejsi lidská nelidskost.... Jsi člověk,tedy především člověk

Merle
04. 06. 1999
Dát tip
Pěkný...

Print
04. 06. 1999
Dát tip
Určitě jsi to všechno! Ale jsi i něco víc! Jsi!!!

Jákob
04. 06. 1999
Dát tip
Popsal jsi přesně to co každý den je cítit všude kolem ...... člověk je omyl přírody či BOHA

BlackG
04. 06. 1999
Dát tip
jee, to je hezky. mluvis mi z duse (pokud neco takoveho mam)

Hannah
04. 06. 1999
Dát tip
Proč tolik pesimismu? Je z toho cítit zatrplkost, pocit ublížení, trochu i nenávist (k sobě, k lidem, k životu i ke světu).
Na druhou stranu je ale tohle dílo zdařilé, slova se spolují s okamžitou náladou a plně ji vyjadřují. Nic vyumělkovaného. Jsi dobrý. Piš dál a zkus i něco více optimistického. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru