Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milování

17. 02. 2004
5
0
4383
Autor
Madlen

 

Jaké je to milovat se

poprvé?

Jaké je to milovat se

posté?

Možná krásné

něžné

kouzelné

.. možná jenom ..

 

prosté.


Lancelott
26. 11. 2004
Dát tip
Smutnější, než by si mnozí přáli...

2 Madlen: vykašli se na něj, třeba je nalitej:-))

Madlen
18. 02. 2004
Dát tip
Aspon, ze Ty dnes nejsi. I kdyz jsi byl vcera romantictejsi. . z toho si nic nedelam, takovyhle lidi beru s nadhledem ... :o)

to víš, včera:-))) alkohol uvolňuje ale dneska musim bejt střízlivej, páč bych moh přijít vo noty

Madlen
18. 02. 2004
Dát tip
No tak to jo. Davej si pozor. A nejen na chlupaty ... :o)

no právě:-)

a ještě nikdy jsem se tak nebavil, nevim co se mnou je, jsem asi nalitej, odpusť-)).

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Jo tak Ty se bavis .... koukej mne vnimat a psat ... ! Nebo jdu pryc a sam pak hledej ke svym stavum zvracenym ... ke stavum hledajic NECO klic ...

PLZ! neodcházej, můj alarm přestal řvát a klíč? už tě něky někdo zabil? je to jen akademická otázka?

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Jo, zabil ... ale žiju ... jsem silná ... neodcházím chybíš mi ...

Carodej
17. 02. 2004
Dát tip
Tak tohle je z mého pohledu moc dobré. Je dobře poznat, když píšeš báseň pod nějakou silnou pohnutkou, pak se dokážeš osvobodit a tvá fantazie pracuje. Tip.

Francois
17. 02. 2004
Dát tip
Souhlas s C, já jen skromně dodávám, má to nádherné myšlenky, rým, fantazii, hřeje ....*****

mě asi vodvezou:-)))) koronárka nebo cvokhauz všechno jedno... řekněte mi PROĆ???? PLZ!!!! nebo umřu

Protekla jsi mi mezi prsty jako písek a postavila z něj kamennou hradbu kolem sebe rozkopl bych ji botama s okovanou špičkou jako tvou hranatou zemi a všechno by se zhroutilo a rozpadlo na atomy proč láska tak bolí, když neexistuje?

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Dekuju vsem :o)

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
To Morpheus :: Proc? Kvuli te basni, nebo kvuli dalsi nacate lahvince?

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Jo, to samy citim ja ...

2 Madlen: o flaškách mi nemluv, sem byl vožralej eště v poledne jasně že kůli básni, žádný OT:-)

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
A proc chces (nebo bys mel) umirat kvuli te basni?

protože sem si ji v opilosti smázl:-))) once more, plz:-))

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Tu ode mne? reakci na 180 na dálnici?

chytrá ...

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Chytrá? Vždyť jsi říkal, že tuhle nechceš?

asi si to špatně pochopila, nebo sem se já špatně vyjádřil, sory

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Asi to druhé.

se nehádám.-)

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
no dyt jo dyt ja nic nema proti tomu ... ty si mi kvítko ...

:-)

Heleďte, slečno, je to kokotina. Ale píšete nějak hezky. Pěkně text vedete... a tak.

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Si tedy nemylim, ze je to kokotina. Ale diky za nazor ...

angelik
16. 02. 2004
Dát tip
ten konec se mi líbí, má to takovou smutně něžnou pointu. Jen mně osobně tam vadí ty rýmy "kůže, růže, může"...

Madlen
16. 02. 2004
Dát tip
VIM, RADA SI TAKHLE HRAJI S VERSI ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru