Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

staniolová Modrá..

11. 08. 2000
2
0
2631
Autor
kalinka

há, há, há - hádej, hádej hadači, na jak dlouho postačí, to cos tenkrát koupila, za pitomý dvě kila:o( /těžce archivní/

Seriózní, slušně vychovaná Konzervativní A ve svém modrém období vůbec ne depresivní Víčka se kácí Vědomí ztrácí Pomocnou ruku podej mi jinak umřu na odmítání...
Janis
25. 05. 2001
Dát tip
:-)))

kalinka
21. 05. 2001
Dát tip
Nestraš!:o) Je to pořád fšude kolem!:o) A letos se *mezi cvoky* nedostanu, brž jsem se učinila galeristkou, a tak si trošku lámu hlavu, že mě to nenapadlo dřívávějc, když se tam potkává tak nějak většina z toho, co mě může oslovovat!.o))) I´m starting to be fappy - that´s mean - be happy and fat:o))))

Janis
28. 02. 2001
Dát tip
Jsi ukrutnej cvokař:-)))) Bohnicééé....ehmm...Bohnice....!

kalinka
09. 11. 2000
Dát tip
takhle to vypadá, když je autor trubka a dá se do blbý katošky, takže reakce z pošty: 2000-08-11 22:20:53 Sadaf Od indispozice: staniolová Modrá.. Noukoment!!!Moje krev 2000-08-12 21:50:09 les Od indispozice: staniolová Modrá.. tak ti ji tedy podávám.... ale co že se to s tebou děje? 2000-08-14 12:55:23 Merle Od indispozice: staniolová Modrá.. tu je má ruka... teda jestli ti k něčemu bude tak místo berličky na opření jinak moc šikovná není i jako pravá je levá snad ti to tak příliž neva 2000-08-15 18:25:04 jester Od indispozice: staniolová Modrá.. co jsou dneska jen dve kila, za to jsi moc nekoupila.. levneji je ale k mani asi jen to odmitani.. setri vic.. a kdo to vi? tohle modre obdobi potrva ti cely rok.. jen udelat prvni krok.. 2000-09-09 02:34:58 _JiKo_ Od indispozice: staniolová Modrá.. Nechápu, proč tohle máš jako indispozici. Mě se to líbí. Chceš ruku? Thats all!:o) Díky fšem!:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru