Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První polibek

16. 02. 2004
8
0
3090
Autor
Hanca

První polibek

 

Něha padá jako kapky rosy

osvěžuje tělo svou vláhou

a děvče cítí to vřelé cosi

jakoby plulo mléčnou dráhou.

 

Pak paprsek slunce zahřeje

poupátko rozvije se v květ

a dívka se touhou zachvěje

první polibek jako sladký med.


Mila_cik
31. 08. 2004
Dát tip
:-)

Hanca
26. 04. 2004
Dát tip
Díky za tipík.

revion
25. 04. 2004
Dát tip
.. * * ..

Seregil
16. 03. 2004
Dát tip
... již napsali ostatní... moc pěkné ... posílám avízko dále

Seregil
16. 03. 2004
Dát tip
a tip jsem zapomněl...

Hanca
16. 03. 2004
Dát tip
Sergil: dík.

studanka
16. 03. 2004
Dát tip
líbí...

Stevenson
10. 03. 2004
Dát tip
ty rymy jsou sice trochu z levnejsiho, ale za procitenost, zrejmou a hezky rytmus.. T

Albireo
09. 03. 2004
Dát tip
Plně souhlasím s Kakabusem. Za nahlédnutí do dívčího citu tip. A blbůstka to opravdu není, tím si svou básničku sama shazuješ.

Hanca
09. 03. 2004
Dát tip
Opravila jsem to na rýmovanou lyriku a díky za kritiku.

Constance
02. 03. 2004
Dát tip
Hezké, ale nepatří to do blbůstek. Krásné jako první polibek.****

Kakabus
27. 02. 2004
Dát tip
Pravda, jsou to naivní veršíky, ale moc krásný naivní veršíky..dávám svůj naivní tip :o)...

Hanca
27. 02. 2004
Dát tip
Kakabus: Díky moc.

aramis
18. 02. 2004
Dát tip
...ale potom preco si to ulozila do kategorie "blbustka"?

Hanca
17. 02. 2004
Dát tip
Víš opravdu nemáš zač, mělo by to být takové jakési vyjádření touhy, vzrušení, víš ale dost možná to vyvolává u ostatních smích, byl to okamžitý nápad při určité emoci, myslím, že tak nějak chutná první vzrušení, alespoň v mých představách a po určité době se vrací jako všechno, jako věčný života koloběh. Asi to nemá žádnou hodnotu, nevím, přirovnání kapky rosy by mělo znamenat, že to co ta dívka cítí je tak krásné, jako když kapka rosy osvěží třeba kytičku a mléčná dráha, víš propojení s vesmírem, do kterého patříme, potom ten zázrak, když se rozvije poupátko ve srovnání s prvním polibkem. Nikde jsem to neokopírovala, byla to moje představa a nestydím se za své najivní cítění, ale mám tušení, že asi s tímto svým stylem psaní moc neprorazím.

Lancelott
16. 02. 2004
Dát tip
Tak takhle nějak jsem psal, když mi bylo slabých patnáct:o) Je to takové příjemné veršování se snahou o vzletné vyjadřování použitím kouzelných obratů jako "kapka rosy", "mléčná dráha" a další. Já nevím jak ostatním, ale mě se tohle líbí. Naplnilo mě to nádhernou nostalgií:o) Děkuji...Hančíí:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru