Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polnočné haiku

16. 02. 2004
10
0
4523
Autor
Ragnar

jeden z pokusov... Pôvodne reakcia na Negeva - Len tak III. Namiesto názvu len poradové číslo.

Polnocou loďka
hladinu tône čerí
kníše listami


Žíně
12. 02. 2005
Dát tip
Zažil jsem konejšivé pohupování v tichu a vůni vlahé noci na klidných vlnách. Ten zasunutý prožitý pocit u mě básnička vyvolala dokonale a okamžitě.*

Ragnar
05. 06. 2004
Dát tip
Vďaka, :-)

...zajímavé...t.

Hermann
30. 04. 2004
Dát tip
Peknučké....Hermann

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
*

Elyn
26. 02. 2004
Dát tip
japhy: :) jé, já se nehádám... jen jsem prostě ze svého pohledu, pocitu zhodnotila předložené navrhnuté řešení..;) (ahoj :)

Elyn
21. 02. 2004
Dát tip
jpahy: tak ti nevím, mně se to líbí takhle, protože si představím tu atmosféru kolem... že jako lehce pára nad vodou, a tak... Ale z toho Pár kapek - si nepředstavím, po čem ta loďka vlastně pluje..

Lancelott
20. 02. 2004
Dát tip
Líbí se mi to vysvětlení slovíčka "kníše":o) Ale i dílko je fajn:o)

Ragnar
18. 02. 2004
Dát tip
DušíK - ešte si sa neplavil na člne (alebo kanoe) na jeseň v noci po hladine úplne pokojného slepého ramena? Vyskúšaj, odporúčam.

DušíK
18. 02. 2004
Dát tip
ne, ještě ne, ale jestli budu mít příležitost, chytím ji za pačesy (nejen tu příležitost) a dotáhnu až do tý lodě a pak hurá čeřit vodu :o)

Lens
18. 02. 2004
Dát tip
Na první počtení jsem to neuviděl. Na druhé jsem s nasr. jestli potřebuju kvůli rozumění slovník slovenčiny, kterou jinak považuju za nádherný a nejmilostnější jazyk. Na potřetí už jsem se ovládnul a přečetl si komentáře - a pak to přišlo. Naprosto úchvatný a přesný obraz - a přitom tak mytologický a tajemný! Loďka klouzající po listech - jako by po pevné zemi, nebo nad zemí! Není to boží? Díky.

Elyn
18. 02. 2004
Dát tip
:) mně se to líbí...

DušíK
17. 02. 2004
Dát tip
nevím co bych k tomu dodal, zdá se mi to hájku i zdařilé hájku, ale taky jsem nějak rozpáčitý. snad je to až příliš fantaskní a neskutečný obraz, ale možná je to jen chyba mojí fantazie a autor si to poctivě prožil nebo představit to prožití dovede ... i (tik) tak ťip

Ragnar
16. 02. 2004
Dát tip
spiaca kráska: zľahka kolíše, kýve, pohojdáva, inak povedané, vykonáva pohyby opisujúce približne polkruhovú alebo parabolickú konvexnú trajektóriu s relatívne malou amplitúdou, :-) napr.: stromy sa kníšu vo vetre, plachetnica sa kníše na vlnkách apod.

park
16. 02. 2004
Dát tip
hm..... zatím nevím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru